کد خبر : 25585
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 14:15

حماسه بزرگ اردیبهشت ٩۶ نماد تقویت جمهوریت ، اسلامیت و مردم سالاری دینی است

تقدیر نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور حماسی مردم و تبریک به رییس جمهور منتخب حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ونماینده مردم شهرستان فلاورجان  در پیامی ضمن تبریک به واسطه حماسه بی نظیر و تاریخی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره

تقدیر نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور حماسی مردم و تبریک به رییس جمهور منتخب
حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ونماینده مردم شهرستان فلاورجان  در پیامی ضمن تبریک به واسطه حماسه بی نظیر و تاریخی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخاب مجدد حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور از سوی مردم را تبریک گفتند
بسم الله الرحمن الرحیم
یدالله مع الجماعه
٢٩ اردیبهشت ٩۶ یکی دیگر از روزهای تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب ۴٠ ساله ملت ایران است. حضور پرشور و حماسی و آگاهانه مردم سرافراز و عزتمند ایران اسلامی به خصوص مردم آزاده شهرستان فلاورجان درلبیک به دعوت پیشوا و مقتدای خود مقام معظم رهبری که سند افتخار و ولایتمداری این ملت آزاده است را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و عموم ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.
حماسه بزرگ اردیبهشت ٩۶ نماد تقویت جمهوریت ، اسلامیت و مردم سالاری دینی است که در پرتو رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان ، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را افزون نمود .
اینجانب بابت خلق این افتخار خاضعانه پیشانی سپاس بر آستان حق سائیده و از همه کاندیداها ، احزاب و گروهها و أقشار مختلف ملت صمیمانه قدردانی می نمایم و خود را در جشن سیاسی عزت و شرف ایران إسلامی و تقویت نظام مقدس جمهوری إسلامی سهیم دانسته و اعتماد مجدد مردم به جناب حجه‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم را به ایشان ، فعالان ستادهای انتخاباتی و عموم مردم عزیز تبریک می‌گویم.
امیدوارم سرمایه عظیم رأی جاودانه ۴٢ میلیونی کمک قابل توجهی در جهت رشد و اعتلای کشور مستعدمان در راستای نیل به أهداف سند چشم أنداز و برنامه ششم توسعه بنماید . از جناب آقای روحانی انتظار داریم در دولت دوازدهم بر مبنای فرمایش رهبر حکیم انقلاب از ظرفیت نیروی جوان و نسل سوم و چهارم انقلاب استفاده وافری نموده و در راستای زدودن فقر و بیکاری و رکود از چهره ایران عزیز در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ساعی باشند .
همچنین به منتخبین ملت در انتخابات میان دوره ای مجلس و دوره پنجم شوراهای اسلامی تبریک عرض نموده و امیدوارم ضمن پایبندی بر تعهداتی که در زمان تبلیغات به موکلین شان داده اند ، ساده زیستی و مردم داری و تلاش شبانه روزی را سرلوحه کار و عمل خود قرار دهند .
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم بابصیرت شهرستان فلاورجان و
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی
سی و یکم اردیبهشت ماه ١٣٩۶.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc