کد خبر : 26810
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 13:51

استانداراصفهان در جلسه بررسی مشکلات کامیونداران:سیستم برخط رزرو بار کامیون ها در استان اجرایی میشود

دکتر رسول زرگرپور استانداراصفهان اظهارداشت: سیستم برخط رزرو بار کامیون ها با همکاران کامیونداران از هفته ی آینده اجرایی می شود. استانداراصفهان در جلسه بررسی مشکلات کامیونداران منطقه غرب و جنوب غرب استان، اظهارداشت: در طول ده سال گذشته علیرغم اینکه ۳۰ درصد افزایش بار کامیونداران گزارش شده است ولی ۲۲۰ درصد افزایش ناوگان حمل

دکتر رسول زرگرپور استانداراصفهان اظهارداشت: سیستم برخط رزرو بار کامیون ها با همکاران کامیونداران از هفته ی آینده اجرایی می شود.
استانداراصفهان در جلسه بررسی مشکلات کامیونداران منطقه غرب و جنوب غرب استان، اظهارداشت: در طول ده سال گذشته علیرغم اینکه ۳۰ درصد افزایش بار کامیونداران گزارش شده است ولی ۲۲۰ درصد افزایش ناوگان حمل و نقل بار را در استان داشته ایم که ضمن تبعات مثبت، باعث بروز ناهماهنگی هایی در این خصوص شده است.

استانداراصفهان افزود: افزایش تعداد کامیون ها در زمان رکود مشکلات بیشتری را ایجاد می کندکه خوشبختانه بر طرف شده است .
زرگرپور با اشاره به برخط شدن مراحل رزرو بار، اظهارداشت: اجرای این طرح بخشی از مشکلات این قشرزحمتکش را برطرف می کندو توزیع بار توسط تشکلهای کامیونداران انضباط بهتری خواهد داشت .
رسول زرگرپور با بیان اینکه باتوجه به پیشنهادات ارائه شده باید شرکتهای حمل و نقل بار به جای افراد، طرف قرارداد باشند، گفت: اجرای این پیشنهاد می تواند هماهنگی های بیشتری را در پی داشته باشد و برخی حساسیت های منطقه ای را نیز کاهش می دهدالبته این طرح در آینده پیگیری خواهد شد .
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه از ابتدای هفته ی آینده این طرح باید اجرا شود، افزود: در طول این مدت فرمانداران باید نسبت به توجیه کامیونداران اقدام کنند که اجرای طرح با سهولت و سرعت صورت پذیرد.
زرگرپور افزود: در حین اجرا باید آسیب شناسی طرح نیز صورت گیرد تا مشکلات احتمالی به سرعت برطرف شود.
مدیر ارشد استان با اشاره به برخی از اظهارنظرها در خصوص عدم رعایت عدالت در توزیع بار برخی شهرستان ها، عنوان نمود: چنانچه به جای تعداد بار، میزان کیلومتر طی شده ملاک قرار گیرد، عدالت نسبی نیز برقرار خواهد شد.
استاندار اصفهان از نمایندگان این مناطق خواست در اجرای این طرح مساعدت و همکاری نمایند تا مشکل چندین ساله با تدبیر حل شود.
این جلسه با حضور فرمانداران شهرستان های مبارکه ، لنجان و فلاورجان و مدیران کل اطلاعات و راهداری و حمل ونقل و معاونین استاندار تشکیل گردید
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc