کد خبر : 27500
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 - 8:29

تیم ریکرو زنان ایران با حضور سمیه رحیمی طلایی شد

سمیه رحیمی بازیکن خوب فلاورجانی (شهر قهدریجان )توانست  در بخش ریکرو زنان در تورنمنت بین المللی تیراندازی باکمان ۲۰۱۷چک موفق شد یک مدال طلا دیگر را کسب کند تا با دو طلا و یک برنز به کار خود در این مسابقات خاتمه دهد . در ادامه ی مسابقات بخش تیمی در چارچوب رقابت های بین

سمیه رحیمی بازیکن خوب فلاورجانی (شهر قهدریجان )توانست  در بخش ریکرو زنان در تورنمنت بین المللی تیراندازی باکمان ۲۰۱۷چک موفق شد یک مدال طلا دیگر را کسب کند تا با دو طلا و یک برنز به کار خود در این مسابقات خاتمه دهد .

در ادامه ی مسابقات بخش تیمی در چارچوب رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین، نمایندگان ایران در بخش تیمی ریکرو زنان و میکس تیم ریکرو به نشان طلا و نقره دست یافتند.

تیم ریکرو زنان ایران متشکل از سمیه رحیمی ،زهرا نعمتی، زهرا دلخوش  در مصاف با تیم اوکراین موفق شدند به نشان طلا دست یابند و تیم روسیه نیز به عنوان سوم رسید.

تیم میکس ریکرو کشورمان متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور نیز برای کسب نشان طلا به مصاف تیم روسیه رفت که در پایان تیم روسیه توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و نشان نقره این مسابقات به نام نمایندگان کشورمان ثبت شد.

تیم اوکراین نیز به نشان برنز مسابقات میکس تیمی ریکرو دست یافت.

نمایندگان ایران در بخش تیمی پیش از این موفق به کسب یک نشان طلا در بخش کامپوند مردان و یک نشان نقره در بخش کامپوند میکس شده اند

این رقابت ها از ۲۷ تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز و کاروان اعزامی کشورمان ۳ مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc