کد خبر : 27646
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 14:17

بازدید فرماندار شهرستان فلاورجان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی

بازدید فرماندار شهرستان  فلاورجان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی

به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان، مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان  در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید-اشتغال و حمایت از تولید داخلی از چند واحد صنعتی بازدید وهمچنین در جلسه ای با شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشترجان به بررسی مسائل ومشکلات شهرک پرداخت . گفتنی است در این بازدید

به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان، مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان  در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید-اشتغال و حمایت از تولید داخلی از چند واحد صنعتی بازدید وهمچنین در جلسه ای با شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشترجان به بررسی مسائل ومشکلات شهرک پرداخت .

گفتنی است در این بازدید روسای ادارات صنعت ،معدن وتجارت وتعاون ،کار ورفاه اجتماعی فرماندار راهمراهی کردند
یادآور می شوم شهرک صنعتی اشترجان یکی از نخستین شهرک های صنعتی کشور است که براساس مصوبه روز ۱۳۵۹/۰۴/۲۶ شورای انقلاب در استان اصفهان شهرستان فلاورجان ایجاد گردیده است و بر اساس مصوبه های بعدی مراجع ذیربط توسعه یافته است.
این شهرک در فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر اصفهان، در شهر ایمانشهر شهرستان فلاورجان و در دامنه شمالی رشته کوه اشترجان و در مجاورت جاده سیمان سپاهان واقع گردیده و با مساحتی بالغ بر ۴۱۰ هکتار، بیش ۲۰۰ واحد صنعتی در آن فعالیت دارند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc