کد خبر : 27944
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 20:21

جلسه شورای سیاست گذاری 1300 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان با حضور سردار فدا برگزار شد

از برنامه‌ها و ظرفیت کنگره می‌توان در راستای تحقق برنامه‌های طرح کرامت استفاده کرد

از برنامه‌ها و ظرفیت کنگره می‌توان در راستای تحقق برنامه‌های طرح کرامت استفاده کرد
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):1300 شهید از یک شهرستان آمار کمی نیست و این نشان می‌دهد در مقابل عظمت و بزرگی کار آن‌ها ما نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم چراکه شهرستان فلاورجان همین‌الان نیز در صف مدافعین حرم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و باید بدانیم در قبال این شهدا چه وظیفه‌ای داریم.

سردار مجتبی فدا جلسه شورای سیاست گذاری ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان با اشاره به اجرای دو طرح کرامت و کنگره شهدا اظهار کرد: طرح کرامت دولتی نیست، مردم شهرستان فلاورجان در این طرح دخیل‌اند و این طرح کمتر از جهاد در عرصه کشور نیست بلکه مدال روشنی در کشور است.

وی ادامه داد: قرارگاه طرح کرامت باید شکل بگیرد و در کنار آن قرارگاه ستاد مرکزی کنگره شهدا تشکیل شود که این خود مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به اینکه روحیه ایثار و شهادت در فلاورجان همچنان زنده و پایدار است، بیان داشت: برگزاری اجلاسیه شهدا در اسفندماه به‌ عنوان یک حرکت ماندگار در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت و یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی استان اصفهان محسوب می‌شود؛ شهرستان فلاورجان با بیش از ۱۳۰۰ شهید والامقام جزو شهرستان‌هایی است که در سال ۱۳۹۶ کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهیدش را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: ۱۳۰۰ شهید از یک شهرستان آمار کمی نیست و این نشان می‌دهد در مقابل عظمت و بزرگی کار آن‌ها ما نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم چراکه شهرستان فلاورجان همین‌الان نیز در صف مدافعین حرم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و باید بدانیم در قبال این شهدا چه وظیفه‌ای داریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان این که شهرستان فلاورجان به‌ عنوان شهرستان الگو در طرح ملی کرامت انتخاب‌ شده است، اظهار کرد: از برنامه‌ها و ظرفیت کنگره می‌توان در راستای تحقق برنامه‌های طرح کرامت استفاده کرد و به بهترین شکل از طریق کنگره شهدا به تبیین و توضیح طرح کرامت برای مردم پرداخت، توانمندی‌های شهرستان باید شکل بگیرد که فلاورجان در کشور بیش از گذشته مطرح شود، این شهرستان در تمامی جوانب باید معرفی شود و ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان فلاورجان معرفی شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز جامعه به دنبال الگوگیری از راه، روش و منش شهداست، گفت: کنگره ملی شهدای فلاورجان باید باعث انتقال راه و تفکر شهداء به نوجوانان و جوانان امروز شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان فلاورجان در استان اصفهان و سطح کشور منحصر به ‌فرد است، تصریح کرد: کنگره ملی شهدا مظهر همدلی مردم و اتحاد و وفاق ملی به خصوص در شهرستان فلاورجان است و انتظار ما از مسؤولان استان و شهرستان این است که با انگیزه و احساس وظیفه بیشتری به مردم فلاورجان خدمت و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حضور فعال و باشکوه مردم فلاورجان در عرصه متعدد نظام و انقلاب زبان نزد خاص و عام است، بیان داشت: سپاه صاحب‌الزمان(عج) آمادگی کامل دارد تا با تمام توان و امکانات خود به برگزاری اجلاسیه ملی شهدا شهرستان فلاورجان کمک کند.

سردار فدا ادامه داد: باید سیره و روش و منش شهدا به‌ عنوان یک فرهنگ و الگو در بین مردم معرفی یابد تا روحیه شهدا در جامعه ماندگار باشد، شهدا متعلق به باند و گروه و جناح‌های سیاسی نیستند، آنان متعلق به‌ نظام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان فلاورجان با تقدیم یک هزار و ۳۰۰ شهید به‌ نظام اسلامی و انقلاب تکلیف خود را ادا کرد و امیدوار هستیم که با برگزاری این کنگره‌ها، خاطرات شهدا و رزمندگان به‌ خوبی تدوین‌ شده و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ خوبی به نسل جوان منتقل شود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc