کد خبر : 28136
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 - 15:12

تولید لامپ های LED کم مصرف وسازگار با محیط زیست درشهرک صنعتی اشترجان

فلاورجان اولین تولیدکننده لامپ های LED کم مصرف وسازگار با محیط زیست درکشور

فلاورجان اولین تولیدکننده لامپ های LED کم مصرف وسازگار با محیط زیست درکشور
با راه اندازی نخستین کارگاه تولید لامپ های LED «اس ام دی» در شهرک صنعتی اشترجان فلاورجان، دانش فنی ساخت این فناوری در کشور بومی سازی شد.

محمود سلیمانی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این کارگاه ۷۰۰ متری در زمینه تولید لامپ های LED اس ام دی با قابلیت طول عمر حدود ۶ برابری در مقایسه با لامپ های کم مصرف موجود در بازار فعالیت می کند.

محمود سلیمانی فرایند تولید این فناوری از صفر تا ۱۰۰ در این کارگاه، کاهش سه برابری مصرف برق، تجزیه پذیربودن، سازگار با محیط زیست و سلامت هر موجود زنده و شکسته نشدن در صورت اصابت به زمین را از مهمترین ویژگی های این فناوری برشمرد.

وی عمر لامپ های ال ای دی خارجی را کمتر و قیمت آن ها را بالاتر از این نوع لامپ های طراحی شده دانست وگفت: در این شرکت دانش بنیان با اضافه شدن اس ام دی به لامپ ها و حذف برد های قدیمی علاوه بر کاهش مصرف ۲ برابری نسبت به نمونه های دیگر لامپ های ال ای دی عمراین لامپ ها تا ۱۰ هزار ساعت بیشتر شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تنوع تولید این نوع لامپ های کم مصرف را تا ۴۰ نمونه بیان کرد و افزود: سرپیچی، کارگاهی، لامپ های سیار و قاب های ۶۰در ۶۰ ازجمله لامپ های طراحی شده دراین کارگاه است.

محمود سلیمانی گفت: با راه اندازی این کارگاه تولیدی زمینه اشتغال ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

وی گفت: با راه اندازی خط جدید تولید لامپ های ال ای دی کارگاهی و سوله ای تا بهمن امسال دراین شرکت دانش بنیان علاوه بر افزایش سه برابری تولید این نوع لامپ ها زمینه اشتغال مستقیم ۵۰ نفر دیگر فراهم می شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc