کد خبر : 28216
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396 - 9:57

مسئول آموزش موسسه دارالقرآن نورالمهدی شهر کلیشاد

مسائل اعتقادی، مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های قرآن‌آموزان در موسسه دارالقرآن نورالمهدی

مسائل اعتقادی، مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های قرآن‌آموزان در موسسه دارالقرآن نورالمهدی
مسئول آموزش دارالقرآن نورالمهدی اصفهان گفت: مسائل اعتقادی، مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های قرآن‌آموزان این موسسه است.

مسئول آموزش دارالقرآن نورالمهدی  گفت: مسائل اعتقادی، مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های قرآن‌آموزان این موسسه است.
فاطمه رحیمی، مسئول آموزش موسسه دارالقرآن نورالمهدی شهر کلیشاد  گفت: خانواده‌های قرآن‌آموزان از ما انتظار دارند، ضمن آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم به فرزندانشان، نسبت به طرح مسایل اعتقادی، بیان احکام، بیان مفاهیم و پاسخ به شبهات و پرسش‌هایی که ذهن نوجوانان را درگیر می‌کند، اهتمام ورزیم.
رحیمی افزود: بر این مبنا ما از تمامی مربیان موسسه درخواست کردیم تا بخشی از زمان کلاس‌ها را به بیان مسایل اعتقادی، مفاهیم و پاسخ به سوالات قرآن‌آموزان اختصاص دهند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این سیاست‌گذاری، کلاس‌های آموزش آموزه‌های دینی، احکام، اخلاق، تفسیر، نهج‌البلاغه، مهدویت و تربیت (ویژه مادران)، در دو ترم بهار و پاییز برگزار می‌شود.
مسئول آموزش دارالقرآن نورالمهدی با بیان اینکه این موسسه برای ترم جاری تابستان از حدود ۴۰۰ قرآن‌آموز پسر و دختر از سنین ۴ تا ۱۸ سال، ثبت‌ نام بعمل آورده و از ۱۵ مربی قرآن کریم، بهره می‌برد، افزود: به لطف خدا در سال‌های اخیر، شاهد افزایش ثبت‌ نام و اشتیاق برای فراگیری قرآن کریم، بوده‌ایم.
رحیمی اضافه کرد: اردوهای تفریحی و زیارتی برای قرآن‌آموزان از برنامه‌های ثابت موسسه است که در هر ترم، یک یا دو بار، تدارک دیده می‌شود.
وی در توضیح برنامه‌های موسسه گفت: برای ترم پاییز نیز همچون گذشته، کلاس‌های متنوع آموزشی شامل قرائت(سطح ۱ تا ۶)، حفظ، اذان، مداحی و مفاهیم(سطح ۱ تا ۴) برای قرآن‌آموزان پسر و دختر از سنین ۴ تا ۱۸ سال در نظر گرفته شده است و ثبت‌ نام آن‌ها تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.
یادآور می‌شود که موسسه دارالقرآن نورالمهدی(عج) با شماره ۷۴۸۷۵۰۰۰(۰۳۱۳) در  شهرستان فلاورجان، شهر کلیشاد وسودرجان ، خیابان مطهری، جنب بانک سپه واقع شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc