کد خبر : 32131
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 19:00

۱۱ نفر با گاز منوکسید کربن در یک روز مسموم شدند

۱۱ نفر با گاز منوکسید کربن در یک روز مسموم شدند
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: : روز گذشته ۱۱ نفر بر اثر بی احتیاطی با گاز منوکسید کربن در اصفهان و شهرستان های مبارکه، فلاورجان و اردستان دچار مسمومیت شدند.

در قهدریجان ، یک دختر ۱۴ ساله به دلیل استفاده از ذغال برای گرمایش با گاز منوکسید کربن مسموم و راهی بیمارستان شد.
غفور راستین رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان در خصوص حوادث گاز گرفتگی روز گذشته و مسمومیت با گاز سمی منواکسید کربن اظهار کرد: دیروز بر اثر نشست گاز سمی منواکسید کربن به دلیل نقص لوله بخاری در شهرستان مبارکه پایگاه بسیج خولنجان پنج نفر مسموم شدند و افراد مصدوم توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان محمد رسول الله شهرستان مبارکه منتقل شدند.
وی بیان داشت: همچنین در قهدریجان شهرستان فلاورجان، یک دختر ۱۴ ساله به دلیل استفاده از ذغال برای گرمایش با گاز منوکسید کربن مسموم و راهی بیمارستان شد.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان اعلام کرد: در مردوایج اصفهان نیز مسمومیت چهار نفر شامل دو زن و یک مرد و یک کودک به دلیل نشت از سامانه گرمایش به بیمارستان شریعتی اصفهان انتقال یافتند.
وی از مسموم شدند یک زن ۳۶ ساله در اردستان خبر داد و گفت: این خانم به دلیل استفاده از پیک نیک برای گرمایش مسموم شد و به مرکز درمانی شهید بهشتی اردستان انتقال یافت..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc