کد خبر : 32670
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 14:49

در کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان مطرح شد؛

تحقق۵۰درصدی بودجه اشتغال درشهرستان فلاورجان

تحقق۵۰درصدی بودجه اشتغال درشهرستان فلاورجان
از73میلیاردتومان سهمیه وام اشتغالزایی شهرستان فلاورجان درسال96 35میلیاردتومان به بانکها معرفی شده است

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان صبح امروز به ریاست جعفرزاده معاون فرماندار  شهرستان فلاورجان  و با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح مصوبات جلسه کارگروه اشتغال استان پیرامون بسته حمایتی اشتغال فراگیر شامل ۱- اعتبارات تبصره (۱۸) ۲- اشتغال روستایی ۳ مشاغل خانگی ۴- طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی توضیحات لازم ارائه گردید و نسبت به توزیع تعهدات سهمیه طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در هردستگاه تدابیر لازم اتخاذ گردید.

جعفرزاده با  اشاره به وجود برخی مسائل اداری و بروز مشکل از این ناحیه برای متقاضیان سرمایه گذاری در امور تولیدی و اشتغالزا که بعضا منجر به از دست رفتن انگیزه سرمایه گذاران می شود گفت :کلیه دستگاهای اجرایی و بانکهای عامل ضمن اطلاع رسانی مجدد به متقاضیان  در روند پرداخت تسهیلات مذکور تسریع و مساعدت نمایند.
معاون فرماندار شهرستان فلاورچان  خطاب به اعضای کارگروه شهرستان گفت: برای به سرانجام رسیدن طرح های اشتغالزا بویژه طرح های کلان و مهم، مدیران شهرستان باید از همه ظرفیت های قانونی استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن آنها دریغ  نکنند.

درادامه امیرحسین دری معاون اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان  بااشاره به اینکه اعتبارات شهرستان درسال۹۶حدود ۷۳ میلیارد تومان بوده افزود تاکنون حدود ۳۵ میلیارد تومان ازآین مبلغ  به بانکها معرفی شده که امیدواریم تا قبل از پایان سال  این مبلغ  هم جذب و تخصیص یابد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ اعتبارات مشاغل خانگی حدود ۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که با تلاش همه دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فلاورجان ، صد در صد اعتبارات این حوزه جذب شده است.یاد

دری افزود :شهرستان فلاورجان در تحقق تعهد طرح کارورزی  رتبه پنجم و درجذب و معرفی تسهیلات اشتغال فراگیر  رتبه هفدهم استان رادارد

وی درپایان گفت : بسیاری از دستگاههای اجرایی در تحقق برنامه اشتغال موفق عمل کرده و اطلاعات را در سامانه مربوطه (رصد) ثبت نموده اند ولی تعدادی از دستگاهها تاکنون موفق به  ثبت اطلاعات مربوطه دراین سامانه نشده اند  که در فرصت باقیمانده باید اقدام نمایند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc