کد خبر : 33751
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 23:26

گلباران قبور مطهر شهدا در اولین روز از هفته کارگر

گلباران قبور مطهر شهدا در اولین روز از هفته کارگر

همزمان با اولین  روز از هفته  کار وکارگر با عنوان «کارگران، امام و انقلاب اسلامی»مسئولین شهرستان شهدای خط شکن  به همراه جمعی از کارگران با آرمان های والای شهدای خط شکن  تجدید میثاق کردند.   در اولین  روز از هفته کار وکارگر مزار شهدای شهرستان فلاورجان با حضوربخشداران سه بخش  و روسای ادارات  ، مدیران دستگاهها

همزمان با اولین  روز از هفته  کار وکارگر

با عنوان «کارگران، امام و انقلاب اسلامی»مسئولین شهرستان شهدای خط شکن  به همراه جمعی از کارگران با آرمان های والای شهدای خط شکن  تجدید میثاق کردند.

 
در اولین  روز از هفته کار وکارگر مزار شهدای شهرستان فلاورجان با حضوربخشداران سه بخش  و روسای ادارات  ، مدیران دستگاهها و سازمانهای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ،  حوزه بسیج کارگری و کارمندان ، غبار روبی و عطرافشانی شد.
شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا بر مزار شهدای کارگری، حاضر شده و با غبار روبی، نثار گل و عطر افشانی، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و عشق و ارادت خود را به آرمان های مقدس آنان نشان دادند.
پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه، به عنوان هفته کار و کارگر، و اول ماه می میلادی، برابر با ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc