کد خبر : 33819
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 - 22:29

برای اوین باردراستان اصفهان

مسابقات کیک بوکسینگ سبک IMao درشهرستان فلاورجان برگزار شد

مسابقات جام قهرمانی کیک بوکسینگ سبک  INAO در استان اصفهان ،شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان، یادواره  سرداران و ۱۴۰۰ شهید ۶ اردیبهشت برگزار شد و  ۱۱۷ ورزشکار نوجوان ،جوان و بزرگسال در این رقابت ها به مبارزه با یکدیگر پرداختند.

اولین دوره مسابقات جام قهرمانی کیک بوکسینگ سبکIMAO در استان اصفهان ،شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان، یادواره  سرداران و ۱۴۰۰ شهید ۶ اردیبهشت برگزار شد و  ۱۱۷ ورزشکار نوجوان ،جوان و بزرگسال در این رقابت ها به مبارزه با یکدیگر پرداختند.
دراین دوره مسابقات که ویژه بانوان در فلاورجان برگزار شد  قهرمانان استان و برترین های این رشته ورزشی  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برای نخستین بار این دوره از مسابقات در شهرستان فلاورجان  برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از آن شد به نحوی که تعدادی از قهرمانان کشوری هم در این مسابقات حضور شرکت نمودند.
مصطفی  اسلامی رئیس سبکIMAO در استان به خبرنگار نیوز فلاورجان گفت: برای نخستین بار مسابقات کیک بوکسینگ سبک IMao در فلاورجان بین ۸ شهرستان استان اصفهان  در حوزه بانوان  با میانگین ۱۵ ورزشکار از هر شهرستان اجرا شد و خوشبختانه هم ورزشکاران و هم تماشاگران استقبال خوبی از این پیکارها کردند. این مسابقات مطابق با قوانین بین المللی برگزار شد.
اسلامی در پایان گفت: باید از آقای محمد محمدی رئیس سبک  شهرستان فلاورجان و سرکار خانم حکیمه  علائی مسوول مسابقات  بانوان تشکر کرد که در این مسابقات تلاش بسیاری را کرده اند.
گفتنی است، در نخستین دوره مسابقات کیک بوکسینگ سبک IMAO تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی را به خود اختصاص داد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc