کد خبر : 34014
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 6:54

در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهرستان فلاورجان عنوان شد .

فرماندار فلاورجان :شوراها برای عبور از بحران آب کمک کنند/موسوی لارگانی : تامین بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌های از مالیات برارزش افزوده و عوارض آلایندگی

فرماندار فلاورجان :شوراها برای عبور از بحران آب کمک کنند/موسوی لارگانی : تامین بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌های از مالیات برارزش افزوده و عوارض آلایندگی
فرماندار فلاورجان بیان کرد: از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها توقع این است که در آگاهی مردم در زمینه  بحران جدی آب در امسال نقش مؤثری داشته باشند تا دست‌به‌دست هم داده و برای مدیریت آب بکوشند چراکه لازم است باغات و درختان شهرستان را حفظ کنیم و همگان باید به این موضوع کمک کنند.

فرماندار فلاورجان شامگاه دوشنبه در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهرستان فلاورجان به مناسبت روز ملی شوراها اظهار کرد:تعامل خوبی میان مردم و مسؤولان وجود دارد و اگر  این تعامل و  همکاری خوب در بین مردم و مسؤولان نبود قطعاً مشکلات عدیده‌ای را در شهرستان فلاورجان شاهد بودیم.

وی افزود:  از سال گذشته استان اصفهان گرفتار خشک‌سالی شدیدی شده و در سال جدید در مقایسه با دهه‌های گذشته کمترین بارش را شاهد بودیم و  بالغ‌بر ۷۰ درصد وقت استاندار اصفهان نیز عبور از بحث بحران آب و حل مشکلات امروز است .

فرماندار شهرستان فلاورجان  بیان کرد: از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها توقع این است که در آگاهی مردم در زمینه  بحران جدی آب در امسال نقش مؤثری داشته باشند تا دست‌به‌دست هم داده و برای مدیریت آب بکوشند چراکه لازم است باغات و درختان شهرستان را حفظ کنیم و همگان باید به این موضوع کمک کنند.

 هدایت ادامه داد:  شوراها و شهرداران و دهیاران می‌توانند مؤثر واقع شوند و در واقع با نهضت فرهنگی و فضاسازی و آگاهی بیشتر، باید مردم را متوجه این مشکل بزرگ کرد چرا که بسیاری از این  شرایط اطلاع ندارند .

فرماندار فلاورجان گفت:  همراهی کشاورزان با مجموعه مسؤولان و مدیران کلان نیز لازم و ضروری است تا بتوانیم از بحران کم‌آبی عبور کنیم.

وی ادامه داد:  از صداوسیما،  اصحاب رسانه و جراید و روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری درخواست دارم که نسبت به فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم در موضوع بهینه و مدیریت مصرف تمام تلاش و کوشش خود را داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد :عمر مدیریتی کوتاه بوده و تمامی مسؤولان برای لحظه‌لحظه‌ای که به عنوان نماینده مردم انتخاب‌شده‌اند پاسخگوی خداوند متعال خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این  جمع افرادی هستند که از اولین دوره شورا حضور داشته و شاید این مطلب را به یاد آورند که  اگر از کسی سؤال شود این هزینه‌های جاری و بودجه‌ای که در حال حاضر در شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان وجود دارد از چه منابعی تأمین‌شده است؟ باید پاسخ داد مهم‌ترین آن بحث ارزش‌افزوده و عوارض آلایندگی بوده است.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc