کد خبر : 34021
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 7:49

در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فلاورجان عنوان شد :

بروکراسی اداری در برخی ادارات ومعطل ماندن پروژه‌ها

بروکراسی اداری در برخی ادارات ومعطل ماندن پروژه‌ها
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: باعث تأسف است که شاهد بروکراسی اداری در برخی ادارات هستیم و مواردی دیده‌شده که بیش از دو سال پروژه‌ها در بعضی ادارات برجای‌مانده است.

، علی مقدس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان روز گذشته در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فلاورجان اظهار کرد: اگر همه استان‌ها را به‌ عنوان استان شهیدپرور بشناسیم، استان اصفهان از نظر ادای دین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جزء بالاترین استان‌ها بوده  و این استان فرمانده پرور است و  امیدوارم همه مسؤولان نیز اگر قدمی برمی‌دارند در  جهت رضایت مردم باشد.

وی با اشاره به نقش شوراها افزود:در قانون اساسی به شوراها و نقش آن‌ها و حضور مردم اهمیت ویژه داده شده  است چرا که نظام اسلامی مبتنی بر حضور مردم به وجود آمده و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساختار منظمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: در کشور در معرض نزولات آسمانی کمی بوده‌ایم که البته نباید ناامید شد اما باید مدیریت بهینه داشت.

علی مقدس‌زاده تصریح کرد:اگر باغات کشاورزی و جایگزین مناسب آبیاری  را پیدا کنیم برای تأمین مشاغل آیندگان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و نیاز ضروری است که برای تدوین طرح‌های عملیاتی که در مجموعه مدیران استانی پیش‌بینی‌شده است همگان دست‌به‌دست هم بدهند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور شاهد این بوده‌ایم که پیشنهادهای مربوط به یک استان در هیأت‌ وزیران مطرح‌شده و امیدواریم که سختی‌های کمبود آب را به حداقل برسانیم و  مسؤولان به خصوص شوراهای اسلامی شهر و روستا در این موضوع از حساسیت خاصی برخوردار هستند چراکه آن‌ها امین  مردم‌اند..

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت:  معتقدم  استان اصفهان ظرفیت‌های خوبی برای زمینه‌سازی بخش‌های مختلف به‌خصوص صنعت و گردشگری دارد اما باعث تأسف است که شاهد بروکراسی اداری در برخی ادارات هستیم و مواردی دیده‌شده که بیش از دو سال پروژه‌هایی در بعضی ادارات برجای‌مانده است که این شایسته و زیبنده نظام اسلامی نیست و لازم است تفویض اختیار صورت گرفته و از قوانین و ضوابط و دستورالعمل‌ها برای امور مردم استفاده کنیم.

مقدس‌زاده بیان داشت: باید  موقعیتی را به وجود آورد و تأکید مدیران ارشد استانی این است که قوانین را به نفع مردم بهره‌برداری کنیم و دغدغه‌های  آن‌ها را برطرف کرده و مجوزهای قانونی را سریع‌تر صادر کنیم که مردم در پیچ‌وخم ادارات نمانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه جوان‌گرایی، توجه به بانوان و صاحب‌تجربه بودن از فاکتورهای انتصاب مدیران است، عنوان کرد: امیدواریم با همیاری تمام شوراها و شهرداران بتوان نیازهای مردم را برآورده کرده و مطالبات به‌حق آنان را پاسخ دهیم.

گفتنی است به مناسبت روز ملی شوراها همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهرستان فلاورجان با حضوردکترمقدس زاده معاون محترم عمرانی استانداری اصفهان ، مهندس هدایت فرماندار شهرستان ،نمایندۀ مردم شریف شهرستان فلاورجان  در مجلس شورای اسلامی،انصاری مدیرکل محترم دفتر امورروستایی و شوراهای استانداری اصفهان، وائمه جمعه وشهردارن ،بخشداران ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر وروستا برگزار شد

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc