کد خبر : 34339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 8:37

در راستای کمک به نیازمندان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه السلام در روستای قلعه میر شهرستان فلاورجان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه السلام  در روستای قلعه میر شهرستان فلاورجان افتتاح شد
با حضور مسئولین کمیته امداد استان اصفهان و شهرستان فلاورجان مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه السلام در روستای قلعه میر افتتاح شد.

افتتاح مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی در روستای قلعه میر شهرستان فلاورجان

محمدرضا متین پور قائم‌مقام اداره کل کمیته امداد استان اصفهان روز گذشته در حاشیه مراسم گشایش این مرکز نیکوکاری گفت: گسترش مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاها از اقدامات شایسته است و در این راستا ما امروز شاهد گشایش مرکز نیکوکاری دیگر در بخش قهدریجان که به دور از بوروکراسی اداری در صدد کمک به نیازمندان است .

وی در ادامه با بیان اینکه توانمندسازی افراد تحت پوشش و ایجاد روحیه شاد وبا نشاط در جامعه از سیاست های کمیته امداد است افزود : مدیریت مراکز نیکوکاری در روستاها و در سطح شهرها با مردم است و این از اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار در زمینه محرومیت زدایی از جامعه است.
وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم که مردم نیکوکار و نیک اندیش محدوده مرکز نیکوکاری بتوانند در این مرکز سهمی بزرگ در کمک به محرومان منطقه خود ایفا کنند.

مدیرکمیته امداد شهرستان فلاورجان نیز گفت: نیکوکاران این روستا از دیرباز در زمینه دستگیری از محرومان منطقه و روستای خود نقش تاثیرگزاری داشته‌اند.
مرکز نیکوکاری روستای قلعه میر که با نام مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه السلام با کد ۱۸۵۵از کمیته امداد امام خمینی شهرستان مجوز گرفته است فعالیت اولیه خود را از تیرماه ۹۶ شروع و تاکنون ۱۱۰ میلیون ریال در قالب کارت هدیه و لباس واقلام مصرفی به نیاز مندان محل کمک کرده است
گفتنی است در مراسم گشایش این مرکز محمدرضا متین پور قائم‌مقام اداره کل کمیته امداد استان اصفهان بخشدار بخش قهدریجان، امام جماعت محل ، طاهری مدیرکمیته امداد شهرستان ، جمعی از مسئولان، خیرین و مردم روستای قلعه میر حضور داشتند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc