کد خبر : 34409
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 18:33

در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان در سال جاری با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورا برگزار شد

این جلسه که با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد ، استاد محسن نصری استاد دانشگاه اصفهان و مدیرگروه معارف دانشکده امیرالمومنین (علیه السلام) به عنوان سخنران جلسه حضور یافت و در خصوص موضوع جلسه گفت : امام صادق علیه السلام می فرمایند : «العالم بزمانه لاتهجم علیه اللوابس» هرکس عالم به زمان خود باشد ، از هجوم انحرافات و شبهات در امان می ماند . این بدان معناست که یکی از وظایف و تکالیف ما بصیرت و معرفت نسبت به مسائل جامعه و زمان خود می باشد که در عصر کنونی ، شناخت انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین ابعاد این معرفت و بصیرت جهت خودسازی و جامعه سازی می باشد.
وی افزود : انقلاب اسلامی ایران ، آغازی بر یک پایان بود ، پایان قرن ها استبداد داخلی و استعمار خارجی ، قرن ها دشمنی با اسلام و ارزش های اصیل ایرانی و تحقیر تاریخی ملت ایران توسط بیگانگان و آغازی شد برای بازگشت به خویشتن و اسلام ناب محمدی « صلی الله علیه و آله و سلم » ، آغازی برای تحقق « استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی »و آغازی برای حرکت به سوی «تمدن اسلامی» به امید ظهور.
استاد نصری تحولات ایران را در اثر انقلاب اسلامی در ۵ حوزه ی : تحول در ساختار سیاسی نظام حکومتی ، تحول در حوزه استقلال و آزادی ، تحول در حوزه امنیت ، تحول در حوزه استفاده از منابع و عدالت اقتصادی و تحول در حوزه ی علمی به تفصیل مورد بررسی قرار داد .
همچنین در این جلسه نوید توکلی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان ، به ارائه ی گزارشی از مصوبات و موضوعات جلسات شورای فرهنگ عمومی از سال ٩٢ تاکنون پرداخت و درخصوص برگزاری مفیدتر جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری ابراز امیدواری کرد .
شایان ذکر است اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان در سال جاری امروز صبح ٢۵ اردیبهشت ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc