کد خبر : 34418
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 22:53

با هدف ترویج زندگی اسلامی، نشر و ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع)

طرح ضیافت الهی در۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان اجرا می شود

طرح ضیافت الهی در۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان اجرا می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در ۱۰ بقعه این شهرستان فلاورجان اجرا می شود.

احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت : طرح ضیافت الهی یکی از طرح های کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه است که به طور همزمان با الگویی واحد در ماه مبارک رمضان در جوار بقاع متبرکه سراسر کشور با هدف ترویج زندگی اسلامی، نشر و ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی در آستان مقدس امامزادگان عظیم الشان اجرا می شود.
وی افزود: در همین راستا نیز طرح ضیافت الهی همراه با ویژه برنامه های فرهنگی، قرآنی و خدماتی پذیرای زائران و روزه داران و همچنین محبان اهل بیت(ع) دربقاع متبرکه شهرستان فلاورجان نیز اجرا می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت : سخنرانی، ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مراسم شب های قدر، اطعام روزه داران در افطار و مشاوره های شرعی و ترویج فرهنگ وقف را از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده در طرح ضیافت الهی است.
وی در ادامه از برگزاری سایر برنامه های طرح ضیافت الهی در جوار بقاع متبرکه فلاورجان خبر داد و گفت: امسال در ۲۴ امامزاده و بقاع متبرکه نمازجماعت برگزار می شود و سخنرانی هایی نیز با محوریت زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان در این بقاع برگزار می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه بیان کرد: ویژه برنامه هایی نیز با عنوان «خدیجه(س) مادر امت» در ۲ بقعه ی شاخص شهرستان برگزار می شود، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) پیشوای دوم شیعیان نیز از دیگر برنامه هایی است در قالب طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر امامزادگان این شهرستان برگزار می شود .
احمد آزادگی در ادامه اضافه کرد: برپایی نماز عید سعید فطر نیز از جمله مهمترین برنامه های طرح ضیافت الهی است که در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه شهرستان برپا می شود ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc