کد خبر : 35996
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 8:35

شهرستان فلاورجان:

ساعدی سرپرست فرمانداری فلاورجان بمناسبت روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیهاو روز دختر پیامی صادر کرد

اینجانب این روز فرخنده و مبارک را به تمامی پیروان آن حضرت و بخصوص دختران عفیف ونجیب  شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان  تبریک گفته و امیدوارم با الگوپذیری و تأسی به سیره و روش آن بانوی بزرگوار اسلام ،شاهد پیشرفت روز افزون آنها در تمامی عرصه های زندگی باشیم

درمتن این پیام آمده است:

حضرت معصومه (س) از با فضیلت‌ترین بانوان خاندان اهل بیت (ع) می‌باشد. ایشان دختر امام موسی‌ کاظم (ع) و خواهر تنی امام رضا (ع) از پرهیزگارترین زنان شیعه بوده‌اند. در روایات بر فضیلت زیاد زیارت ایشان تاکید بسیاری شده است.وی دارای طهارت روح و کمالات معنوی بالایی بودند، به گونه ای که به زائرانش وعده بهشت داده شده است.

براستی که حضرت معصومه علیها سلام همچون جده اش حضرت زهرا سلام الله علیه در معیارهای ارزشی اسلام یکه تاز عرصه ها و در علم و کمالات و قداست گوی سبقت را از دیگران ربوده بود. وی تافته ای ملکوتی و جدا بافته و ساختار وجودی او از دیگران ممتاز بود.همان گونه که پیامبر (ص) در شان حضرت زهرا سلام الله علیها فرمود:‌(فداها ابوها، پدرش به فدایش باد)، حضرت موسی بن جعفر علیه السلام نیز در شان حضرت معصومه علیها سلام فرمود: «فداها ابوها»حضرت معصومه سلام الله علیها همنام حضرت فاطمه زهراست دراین نام رازها نهفته است. یکی از رازها این بود که در علم و عمل از رقبای خود پیشی گرفته و دیگر این که از ورود شیعیان به آتش دوزخ جلوگیری می نماید.

اینجانب این روز فرخنده و مبارک را به تمامی پیروان آن حضرت و بخصوص دختران عفیف ونجیب  شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان  تبریک گفته و امیدوارم با الگوپذیری و تأسی به سیره و روش آن بانوی بزرگوار اسلام ،شاهد پیشرفت روز افزون آنها در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

                                                                                                                     علی ساعدی

                                                                                                            سرپرست فرمانداری فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc