کد خبر : 36586
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 9:32

مدیریت آبفاشهرستان فلاورجان

برنامه جاری حیات با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در فلاورجان برگزار شد

برنامه جاری حیات با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در فلاورجان برگزار شد
پراندوخ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان: محدوده خدمات رساني آبفامنطقه فلاورجان درمجموع از ٨شهر شروع وبه بيش از ٥٠ روستا ختم مي شود.

سی وسومین برنامه از سلسله نشست های برنامه رادیویی جاری حیات با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در آبفا منطقه فلاورجان برگزار شد.

در این برنامه محمدمهدی پراندوخ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان گفت:
محدوده خدمات رسانی آبفامنطقه فلاورجان درمجموع از ٨شهر شروع وبه بیش از ۵٠ روستا ختم می شود.
پراندوخ در ادامه بیان کرد تأمین آب منطقه از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ از شیرخانه ها و خطوط ۱۴۰۰ تأمین و در مواقع پیک مصرف از منابع داخلی که همان چاههای متفرقه می باشد آبرسانی انجام می شود،که در مواقع اضطرارچاه های موجود منطقه در مسیر قرار می گیرد.
مدیر آبفا منطقه فلاورجان در ادامه ضبط برنامه جاری حیات به کارهای اجرایی که تا کنون صورت گرفته از قبیل:لوله گذاری آب و عملیات اصلاح و توسعه شبکه دفع فاضلاب اشاره نمود وهمچنین در رابطه با فعالیت های فرهنگی انجام شده در زمینه رعایت الگوی مصرف و آگاهی بخشی عمومی به دعوت شهروندان از استفاده تجهیزات کاهنده مصرف و توزیع بروشور و پوسترنحوه صحیح استفاده از پمپ آب اشاره کرد .
ایشان در ادامه به تشکیل گروه های مروجین مصرف بهینه آب با هدف تذکر لسانی وارائه اخطار های کتبی در سطح منطقه اشاره نمود.

وی در پاسخ به سوال درخصوص نتایج وبازدهی فعالیتهای انجام شده  اظهار داشت: در مجموع فعالیت های انجام شده تأثیرات خوبی داشته که می توان به مقایسه میزان مصرف در سالهای ٩۵ و ٩۶ اشاره نمود که سرانه مصرف در سال ٩٧ نسبت به سال ٩۶ با کاهش ٢/٢ درصدی روبرو بوده است.

در پایان برنامه  پراندوخ مدیرآبفا منطقه فلاورجان در رابطه راهکارهای مقابله با پدیده ی بحران و توزیع عادلانه آب شرب بیان کرد اهم فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در این امورآبفا عبارتند از : توصیه به مشترکین و مراکز آموزشی درمانی و کلیه یادارات برای نصب مخازن استراتیژیک ، برخورد با مشترکین متخلف استفاده کننده از پمپ های مستقیم بر روی شبکه، پیمایش شیر آلات شبکه ، کنترل و مانور والوها ، اصلاح شبکه های فرسوده ، تقویت شبکه ها  ایجاد رینگ های تأثیرگذار و نهایتاً کاهش زمان رسیدگی به حوادث درشهرستان فلاورجان اشاره نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc