پیام رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسبت آغاز سال تحصیلی

بسم الله الرحمن الرحیم
محرم، فرصتی برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین اسلام را تضمین کرده است. عاشورا نیز معلمی است که درس ذلت گریزی و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را آموزش می دهد و حماسه ای است که در آن انسانهایی عاشق به معراج رفتند و از خود عزت نفس و کرامت به یادگار گذاشتند. شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷مانند هر سال، با آغاز هفته دفاع مقدس، که یادآور دلاورمردیهای مردم عزیز ماست، مقارن شده و امسال نیز با شروع ماه محرم، رنگ و بویی حسینی و عاشورایی به خود گرفته و فضای ایران اسلامی سرشار از عطر جانبخش حماسه حسینی شده است.تقارن این مناسبت ها، رسالت ما در رسیدن به اهداف و آرمان های شهدا را سنگینتر میکند.
در آستانه سال تحصیلی ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت،به پیشگاه همه معلمان منطقه پیربکران و دست اندرکاران امر آموزش و پرورش و همه دانش آموزانی که با اشتیاق، گام درمسیر دانستن و آگاهی می گذارند و همچنین تمامی والدین بزرگواری که می کوشند تا مشکلات فرزندانشان را برای پیشرفت برطرف نمایند، درود می فرستم و بر عزم خود در حمایت و همراهی با آنان در پیمودن این مسیر ارزشمند تاکید می نمایم. امیدوارم امسال فرهنگیان فرهیخته منطقه و دانش آموزان عزیز و خانواده های محترمشان با تلاش در راستای تحقق شعار “پویایی با تعالی و تدبیر” در یک بسیج همگانی بتوانند با بهره برداری از امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه، نقش ممتاز و متمایزی ایفا نمایند و رتبه علمی منطقه را به مراتب بالاتر در کشور ارتقا بخشند و با پیوند علم و ایمان و گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازند.
در پایان سربلندی و عزت روز افزون ایران اسلامی و توفیقات همیشگی دست اندر کاران تعلیم و تربیت را در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رییس جمهور محترم، خواستارم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان دستیابی به مدارج عالی علمی، سرافرازی و سعادت را خواهانم.
مجتبی سهرابی
رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران
.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰