کد خبر : 37316
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 15:56

مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان

پیام تبریک مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی

پیام تبریک مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی
هفتم مهر روز «ایمنی وآتش‌نشانی » را به مدیران محترم و پرسنل خدوم آتش نشانی های شهرستان فلاورجان که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و مال افراد جامعه می‌گذرند، تبریك و تهنیت عرض نمایم.

هفتم مهر ماه، روز ایمنی و آتش نشانی همواره یادآور حماسه آفرینی ها و ایثارگری های آتش نشانان درعرصه های مختلف است که با اهدای جان خود در راه خدمت گزاری به مردم عزیز کشورمان، برگ زرین دیگری از فداکاری وازجان گذشتگی را رقم زدند.
آتش نشانان و نجاتگران، انسان های کم نظیری هستند که هنرشان عشق ورزی به آفریدگان خداوند و خدمت به کسانی است که درعرصه خطر، آفریدگار را به یاری می طلبند و آرامش و امنیت از دست رفته را به آنها بازمی گردانند.
گرامیداشت روز آتش‌نشانی، بهانه‌ای است برای تجلیل ازاین خدمتگزاران بی نام و نشان که در میان شعله‌های آتش می آیند و حادثه های دلشوره آور را به خاطره های شیرین با پایان خوش پیوند می زنند.

ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانمایه آتش‌نشانی و تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی همه آتش نشانان زحمتکش، وظیفه خود می‌دانم هفتم مهر روز «ایمنی وآتش‌نشانی » را به مدیران محترم و پرسنل خدوم آتش نشانی های شهرستان فلاورجان که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و مال افراد جامعه می‌گذرند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.
با دستور فرماندار محترم شهرستان جناب آقای مهندس ساعدی در این هفته جلسه ای هم اندیشی آتش نشانان با حضور مدیرکل محترم مدیریت بحران برگزار و از همه آتش نشانان شهرستان تقدیر بعمل خواهد شد تا گوشه ای از زحمات این عزیزان جبران گردد.

محمد عسکری
مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فلاورجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc