کد خبر : 37416
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 15:27

هاجر صفرزاده از شهر قهدریجان

کسب مدال نقره مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط ورزشکار قهدریجانی

کسب مدال نقره مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط ورزشکار قهدریجانی
ورزشکار قهدریجانی در رشته دو و میدانی ماده 200 متر نابینایان و کم‌بینایان به رقابت با حریفان خود پرداخت که در نهایت موفق به کسب مدال نقره‌ شد.

در مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دومین مدال اصفهانی به دست آمد.مدال نقره توسط هاجر صفرزاده از شهر قهدریجان شهرستان فلاورجان گردن آویز شد.

ورزشکار قهدریجانی در رشته دو و میدانی ماده ۲۰۰ متر نابینایان و کم‌بینایان به رقابت با حریفان خود پرداخت که در نهایت موفق به کسب مدال نقره‌ شد.
هاجر صفرزاده بعد از دستیابی به مدال نقره دوی ۲۰۰ متر بانوان کلاس T۲۲ مسابقات دو و میدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه خوب و سطح بالایی بود و من با اختلاف خیلی کم به مدال نقره رسیدم و حریفم طلا گرفت.

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌کردم بتوانم در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به مدال دست پیدا کنم، اما رنگ آن را نمی‌دانستم.

صفرزاده که در مسابقات دوی نابینایان و کم‌بینایان موفق به کسب مدال شد، تصریح کرد: شاید این نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتم، اما در کل بد نبود. من توانستم ضمن کسب مدال نقره، رکورد شخصی‌ام را یک ثانیه ارتقا دهم.

بانوی پارادوومیدانی‌کار کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: ماده شخصی من دوی ۴۰۰ متر است و فردا در ۱۰۰ و دو روز بعد در ماده ۴۰۰ متر خواهم دوید. امیدوارم در مواد بعدی نتیجه بهتری کسب کنم.

وی در خاتمه اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در رده بزرگسالان است و من نوجوانم و در این رده شرکت کرده‌ام. برخی از حریفانم ۱۳ سال از من بزرگتر هستند./
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc