کد خبر : 37602
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 18:27

با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین این وزارتخانه

پیگیری پروژه های راهداری و راه آهن در شهرستان فلاورجان

پیگیری پروژه های راهداری و راه آهن در شهرستان فلاورجان
حجه الاسلام موسوی لارگانی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی به نیاز شهرداری ها و دهیاری های شهرستان به قیر از محل قیر رایگان تخصیص یافته در بودجه ۹۶ جهت روکش آسفالت معابر اشاره کردند.

با دعوت حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ، عصر روز پنج شنبه ۲۰ مهر ماه ۹۶ آقای دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و آقایان محفوظی ، نریمان و میرشفیع معاونین وزیر ، آقای دکتر زرگرپور استاندار اصفهان و مدیران کل استان با حضور در شهرستان فلاورجان ضمن شرکت در مراسم عزاداری حضرت سید الشهداء (ع) در منزل حجه الاسلام موسوی لارگانی در روستای بوستان ، در جلسه ای مشکلات و نیازهای شهرستان فلاورجان که در جلسات قبلی مورد تاکید نماینده شهرستان قرار گرفته بود بررسی و جمع بندی گردید .
در این جلسه نماینده شهرستان ضمن خوشامد به وزیر محترم و هیئت همراه و تشکر بابت حضور دوباره وزیر در شهرستان طی دوران وزارت ایشان ، بخشی از نیازهای شهرستان فلاورجان را مطرح کردند . ایشان در این جلسه مهمترین درخواست مردم شهرستان را احداث ورودی شهرستان در شان مردم فهیم و نجیب شهرستان دانستند و به پیگیری ها و جلسات مکرر قبلی با وزیر محترم و معاونین وزارتخانه در این زمینه و انجام کلیه مراحل طراحی توسط مشاورین وزارتخانه از تهران اشاره کردند و خواستار تامین اعتبار و اجرای این پروژه شدند .
 
همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به لزوم احداث جاده های دسترسی به پلهای ساخته شده بر روی زاینده رود در محلات گارماسه و حسین آباد در اسرع وقت اشاره کرده و همچنین خواستار تکمیل جاده روستایی فجر شدند .
 
موسوی لارگانی در ادامه با اشاره به دستور قبلی دکتر آخوندی جهت احداث ایستگاه مسافربری و باربری در بخش پیربکران خواستار تسریع در تخصیص اعتبار و اجرای این پروژه شدند .
 
حجه الاسلام موسوی لارگانی همچنین به نیاز شهرداری ها و دهیاری های شهرستان به قیر از محل قیر رایگان تخصیص یافته در بودجه ۹۶ جهت روکش آسفالت معابر اشاره کردند.
همچنین در خصوص مترو اصفهان فولادشهر و احداث ایستگاههای مورد نیاز در محدوده شهرستان فلاورجان نیز از سوی نماینده شهرستان مواردی مطرح گردید .
آقای دکتر آخوندی نیز در این نشست ضمن تشکر از حجه الاسلام موسوی لارگانی بابت پیگیری های مجدانه جهت پروژه های راه و شهرسازی در سطح استان اصفهان و شهرستان فلاورجان دستورات لازم را جهت اجرای این پرژوه ها صادر کردند .
براساس دستورات وزیر محترم مقرر گردید در صورت ارائه پروژه از سوی شهرداریهای شهرستان هرمقدار قیر مورد نیاز به صورت رایگان در اختیار شهرداریهای منطقه قرار گیرد .
همچنین سازمان راهداری کل کشور موظف گردید اعتبار لازم جهت احداث جاده های دسترسی پلهای گارماسه – بهاران و حسین آباد جولرستان – درچه در اسرع وقت تامین گردد .
در خصوص ورودی شهرستان نیز پس از اخذ موافقت دکتر ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی توسط حجه الاسلام موسوی جهت تامین بخشی از مبلغ مورد نیاز پروژه ، وزیر راه دستورات لازم جهت آغاز اجرای این پروژه بزرگ در شهرستان را صادر کردند . مقرر گردید با ۲۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی سازمان برنامه و بودجه این پروژه مهم اجرایی شود
احداث ایستگاه مسافربری و باربری در بخش پیربکران شهرستان فلاورجان نیز با دستور وزیر راه تا پایان سال ۹۶ آغاز خواهد شد .
شایان ذکر است پس از پایان جلسه ، وزیر محترم و هیئت همراه به همراه استاندار فرهیخته استان و مدیران کل استان در مراسم عزاداری در منزل حجه الاسلام موسوی لارگانی حضور یافتند .
منبع:پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc