کد خبر : 42410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 12:37

جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور نخبگان

جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور نخبگان

جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور نخبگان بسیج در حوزه شهید بهشتی شهر پیربکران شهرستان  فلاورجان برگزار گردید

به گزارش نیوز فلاورجان جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور نخبگان بسیج در حوزه شهید بهشتی پیربکران شهرستان  فلاورجان برگزار گردید . در این جلسه سرهنگ پاسدار علی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان مطالبی بیان نمود.
وی با جمله ای از حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: امید دارم که شما نخبگان ملت و متعهدان اسلام عزیز موفق باشید که انقلاب بزرگ اسلامی ر ا تا منتهای مقصد که حکومت الله بر جمیع شئون کشور است ادامه دهید .
فتحیان در ادامه اذعان داشت: حضور شما نخبگان بسیجی در بدنه بسیج با روحیه جهادی و انقلابی بستر ساز حرکت به سمت تمدن اسلامی است و تشکیل قرارگاه و ارائه طرح های علمی و ابتکار در بسیج را نیاز و ضرورت فضای امروز دانست .
وی خاطر نشان کرد: راز موفقیت مردان بزرگ را باید در رفتار آنها جستجو کرد ، فکر و اندیشه ، دانش و بینش ، عبادت و بندگی ، ایمان و یقین ، مشورت و هدفمندی ، اراده و پشتکار، همت وکوشش ، نظم و برنامه ریزی ، بهره گیری از وقت و آگاهی به زمان ، همنشینی با نیکان و تجربه آموزی از آنان ، مخالفت با نفس و وسوسه های شیطانی ، صبر و استقامت ، خود شناسی و تقوا ، عمل صالح و خالصانه ، بصیرت و ولایتمداری گوشه ای از این رمز وراز هاست ..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc