کد خبر : 43058
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 8:51

برگزاری دوره آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» در فلاورجان

برگزاری دوره آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» در فلاورجان

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) :این دوره شامل ۱۶ ساعت آموزش زوجین با موضوع های مهارت های زندگی؛ مهارت های همسر داری و فرهنگ تعامل در خانواده است که در پنج پایگاه روستایی و یک پایگاه شهری در سطح شهرستان فلاورجان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان «رضا قاسمی پور» با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» گفت: امروزه در گذر از زندگی سنتی به زندگی های مدرن و دوری از معنویت، هسته اصلی زندگی انسان ها مورد تهدید قرار گرفته و متزلزل شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) با تاکید بر لزوم التزام به ارزشهای انسانی و اخلاقی و خلاء حاکمیت اندیشه دینی و قانون گذاری الهی، اظهار داشت: تقویت بنیان و نظام خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سعادت و سلامت جامعه تا حد زیادی به کیفیت روابط حقوقی و اخلاقی زوجین، والدین و فرزندان بستگی دارد.

وی افزود: بر این اساس به منظور تحکیم و تثبیت بنای خانواده با استمداد از خبرگان این عرصه، کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) روستای حسین آباد فلاورجان با همکاری دبیرخانه فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان، اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان دوره آموزشی تحکیم بنیان خانواده را برگزار می کند.

قاسمی پور تصریح کرد: این دوره شامل ۱۶ ساعت آموزش زوجین با موضوع های مهارت های زندگی؛ مهارت های همسر داری و فرهنگ تعامل در خانواده است که در پنج پایگاه روستایی و یک پایگاه شهری در سطح شهرستان فلاورجان برگزار می شود.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت نام در این دوره با ۹۰درصد تخفیف انجام می شود، گفت: علاقه مندان می توانند به کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) در روستای حسین آباد، کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) جولرستان، کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) روستای هویه، کانون فرهنگی هنری غدیر روستای سیاه افشار، کانون فرهنگی هنری شهدا روستای اردال و کانون فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) زازران مراجعه نمایند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc