کد خبر : 476
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 10:24

جلسه کمک به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان فلاورجان

جلسه کمک به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان فلاورجان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه کمک به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان، ضمن تقدیر از برنامه های دستگاه های شهرستان در گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن امسال، برگ زرین دیگری را بر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه کمک به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان، ضمن تقدیر از برنامه های دستگاه های شهرستان در گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن امسال، برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه اقتصاد شهرستان وابسته به کشاورزی بوده و خشکسالی های متوالی سالهای اخیر معیشت خانوارها را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: مشکلات اقتصادی خانواده ها، فرزندان آنها را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

وی به اهمیت و ضرورت همکاری دستگاه های شهرستان با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش با همکاری دیگر دستگاه ها می تواند در شادی خانواده های نیازمند شهرستان بویژه دانش آموزان آنها نقش آفرین باشد.

فرماندار فلاورجان کمک به نیازمندان را عملی خداپسندانه و خیرخواهانه دانست و از تمام دستگاه ها و اصناف شهرستان خواست که فرصت را غنیمت شمرده و در این عمل خداپسندانه نقش مؤثری داشته باشند.

نماینده دولت در شهرستان با اشاره به تجلی حس نودوستی در بین ایرانیان، تصریح کرد: کمک به دانش آموزان نیازمند و شاد کردن آنها، فرصت مناسبی برای عمق بخشیدن فرهنگ مودت و نودوستی در جامعه است.

وی  با اشاره به نامگذاری روز پنجم اسفند ماه، تحت عنوان روز شهرستان فلاورجان،  ، یادآور شد: پنجم اسفند ماه، سالروز تشییع بیش از ۱۴۰ شهید والامقام عملیات خیبر در شهرستان فلاورجان است که فرصت مناسبی برای عمق بخشیدن به فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت در جامعه است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc