کد خبر : 47977
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 20:11

تشکیل سفیران سلامت و همیاران بازرسی در بسیج اصناف فلاورجان

تشکیل سفیران سلامت و همیاران بازرسی در بسیج اصناف فلاورجان

فرمانده حوزه بسیج اصناف فلاورجان :بسیج اصناف همچون گذشته در زمینه های کمک های مومنانه،ضد عفونی بازار،توزیع ماسک و … به مردم و کسبه در حد توان خدمت رسانی خواهد نمود.

به گزارش نیوز فلاورجان جلسه فرماندهان پایگاه و شورای حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهرستان   فلاورجان با حضور ریس و هیات ریسه اتاق اصناف برگزار شد.
در این جلسه در موردموضوع همیاران بازرسی و سفیران سلامت و کمک مجموعه های بسیج اصناف در اداره هرچه بهتر وکمک و خدمت رسانی به کسبه و اصناف بحث و تبادل
نظر گردید.


جواد کاظم زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و
بازاریان شهرستان فلاورجان گفت:نظر به وضعیت معیشت مردم و نگرانی مقام معظم رهبری از گرانی‌های اخیر و ابلاغ سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان برای کمک به کنترل بازار این حوزه با همت پایگاه های بسیج طرح ”همیاران بازرسی” را به اداره صنعت، معدن و تجارت ارائه داده و به اتاق اصناف و پایگاه های بسیج اصناف نیز ابلاغ کرده است.

وی اضافه کرد: در این طرح بسیجیان اصناف این قابلیت را دارند که به صورت داوطلبانه وگسترده‌تر از گذشته درتیم‌های بازرسی اتاق‌ اصناف سازماندهی شده و حضور پیدا کنند.

کاظم زاده اظهار داشت: همانطور که دولت از بسیج در حلقه آخر یعنی مراکز توزیع کمک خواسته ما هم تقاضا داریم شرایط نظارت از حلقه تامین و تولید نیز توسط بسیج فراهم گردد.
وی گفت علت گرانی صرفا مربوط به حلقه توزیع نمی باشد و دولت باید نظارت خود را از مجموعه های قبل از توزیع بیشتر و بیشتر کند چرا که نقش دلالان و واسطه گری زیاد یکی از مهم ترین عامل تورم افسارگسیخته می باشد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فلاورجان در ادامه ضمن گلایه از برخی مسولین شهرستان گفت: مسولین همه باید جهادی وارد میدان شوند صرف وقت بیشتر و دلسوزانه همچون دوران دفاع مقدس وارد میدان خدمت به مردم شوند و از هرگونه حاشیه و اتلاف فرصت پرهیز کنند.
کاظم زاده در پایان تاکید کرد:مجموعه های بسیج اصناف همچون گذشته در زمینه های کمک های مومنانه،ضد عفونی بازار،توزیع ماسک و … به مردم و کسبه در حد توان خدمت رسانی خواهد نمود.
ریس اتاق اصناف شهرستان نیز در این جلسه از مجموعه بسیج اصناف به منظور همکاری و همراهی با اتاق در همه زمینه ها تقدیر وتشکر نمود و ابراز امیدواری کرد در آینده با هم دلی و همراهی از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc