کد خبر : 47985
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 12:14

ورود وخروج خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

ورود وخروج  خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی  به شهرهای قرمز و نارنجی  ممنوع است

به گزارش نیوز فلاورجان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از روز شنبه اول آذر ماه تا اطلاع ثانوی طرح ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروهای

به گزارش نیوز فلاورجان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از روز شنبه اول آذر ماه تا اطلاع ثانوی طرح ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای مذکور اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح مأموران پلیس راه و راهور همگی در حالت آماده باش قرار دارند و با استقرار در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌های استان از ورود و خروج خودروها ممانعت کرده و علاوه بر این کسانی که از این طرح تمرد کنند از طریق دوربین‌های الکترونیکی ثابت و سیار مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۱۰ میلیون ریال و در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه می‌شوند.

به گفته سرهنگ هاشمی فر، تردد خودروهای مدادی و درمانی، نظامی و انتظامی، حمل بار و مسافر مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند و تردد کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل سکونت آنها با محل کارشان در یک نقطه قرار ندارد یا کسانی که نوبت عمل جراحی داشته و یا افرادی که دارای احضاریه در زمان حضور موعد مقرر تعیین شده هستند با ارائه مدارک لازم بلا مانع خواهد بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ شهرستان اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، تیران و کرون، اردستان، نائین، نطنز، لنجان، مبارکه، کاشان، گلپایگان، شهرضا و فریدن در وضعیت قرمز و مابقی شهرستان‌های استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و بنابراین طرح ممنوعیت وررود و خروج خودروها در شهرستان‌های مذکور با جدیت تمام اجرا و هیچ گونه اغماضی در برخورد با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: لازم می‌دانم به هموطنانی که به صورت میهمان در استان اصفهان حضور دارند نیز تذکر دهم که هرچه زودتر این استان را ترک کنند چون از روز شنبه اجازه خروج به آنها داده نمی‌شود و قطعاً در هنگام تردد در سطح شهرهای قرمز و نارنجی نیز با اعمال جریمه و توقیف وسیله نقلیه مواجه خواهند شد.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه جلوگیری از انتقال ویروس منحوس کرونا نیازمند همراهی همه مردم است گفت: اولویت اول و آخر پلیس در مأموریت‌های خود حفظ جان مردم است و با توجه به وضعیت گسترش شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان، ناچار به اعمال این گونه سخت گیری‌ها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc