کد خبر : 48039
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 19:33

افتتاح پایگاه بسیج سردار شهید علی منتظرین در شهرک صنعتی اشترجان

افتتاح پایگاه بسیج سردار شهید علی منتظرین در شهرک صنعتی اشترجان

در آیینی پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید علی منتطرین در منطقه شهرک صنعتی اشترجان افتتاح و فعالیت خود را آغاز نمودند

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل بسیج کارگران و کارخانجات
شهرستان فلاورجان  ، با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ،سرهنگ مهرابی رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان ، سرهنگ فصیحی فرماندهی ، و سرهنگ اشوری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ،شورای عالی کار اصفهان، رئیس و اعضای هیات اندیشه ورز بسیج کارگری فلاورجان و ریاست ادارات صنعت معدن و تجارت،کار و رفاه اجتماعی
و جمعی از مدیران و مسئولین شرکت کالیوز پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید سید علی منتظرین افتتاح و شروع به فعالیت نمود .

در این مراسم سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان با ادای احترام و گرامیداشت ، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و انقلاب گفت: ما جنگیدیم و انقلاب کردیم که خودمان با وجود مشکلات زیادی که داریم سرنوشت خود را رقم بزنیم که باعث سربلندی و عزتمان خواهد شد .

وی با بیان اینکه بسیجی بودن صرفا شعار و پوشیدن لباس بسیجی و گشت زدن نیست، افزود:
تفکر و فرهنگ بسیجی ظرفیتی است که نظام ،انقلاب و جمهوری اسلامی را در مقابل چالش ها و موانعی مثل حضور منافقین و گروهک ها بیمه خواهد کرد.

سردار فداء در ادامه بیان کرد: هدف امروز ما از افتتاح پایگاه مقاومت بسیج تحقق شعار سال ، جهش تولید است و این شاخصه و فرهنگ باید پیگیری و دنبال شود که در صورت تحقق پیشرفت کشور را همراه دارد که این امر با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گسترش روحیه و تفکر بسیجی میسر می گردد‌ .

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خطاب به بسیجیان و مسئولین حاضر در جلسه بیان داشت: ما باید با بررسی
حماسه و ایثار و جانفشانی های شهدای گرانقدر، مطالعه زندگی نامه و وصایای شهدا در سال های دفاع مقدس، در مسائل کاری و زندگی از انها کمک بگیریم و قدردان شهدا  باشیم.

سردار فداء با بیان اینکه امروز با در جامعه با مشکلات زیادی مواجه هستیم گفت: تعداد بسیاری از این مشکلات به سوء مدیریت برخی از مدیران و همچنین بی توجهی به توانایی جوانان برمی گردد.
وی با اشاره به ماجرای شهادت ، شهید طهرانی مقدم افزود: اعتماد ما به جوانانی مثل شهید طهرانی مقدم که با ساخت موشک و مهندسی معکوس ، قدرت بازدارندگی ایران را به دشمن بویژه آمریکایی ها نشان داد، زیراکه آمریکا همیشه به دنبال این بوده که از طریق برجام ۲ و ۳ قدرت و ظرفیت موشکی ما را محدود کند ولی روحیه و تفکر بسیجی تنها عامل موفقیت ما در مقابل تجهیزات عظیم آنها بوده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، در پایان تشریح کرد،: ان شالله با صبر و حوصله ، تعامل، همکاری و همدلی بتوانیم در سطح منطقه، جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم هر چند امروزه ما توانسته ایم گام های بلندی را برداشته و برخلاف کشورهایی نظیر عربستان ، عراق و … تمام نقشه های دشمن را در منطقه خنثی کنیم انها نیز امکان جنگ دیگری ندارند و نخواهند داشت .

شایان ذکر است ،در شرکت تولیدی کالیوز انواع لامپ‌های ال‌ای دی و آیفون‌های صوتی و تصویری با کیفت بالا تولید می‌شود و زمینه اشتغال برای ۹۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

همچنین سردار فداء از روند فعالیت این شرکت بازدید و از تابلوی پایگاه بسیج سردار شهید سید علی منتظرین رونمایی و حکم فرماندهی پایگاه به برادر شهید اهدا نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc