کد خبر : 48190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 20:21

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:

اجرای طرح مقابله با خرده فروشان افیونی و تخریب ۳۰ مکان مصرف مواد مخدر

اجرای طرح مقابله با خرده فروشان افیونی و تخریب ۳۰ مکان مصرف مواد مخدر
جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ مقابله با خرده فروشان افیونی و تخریب 30 مکان مصرف مواد مخدر طی عملیاتی ویژه در شهرستان "فلاورجان" خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای مصوبات هفتمین جلسه کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر و دستور دادستان شهرستان “فلاورجان”، طرح مقابله با خرده فروشان مواد افیونی و تخریب مکان های مصرف مواد مخدر با حضور پرقدرت نیروهای پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی از دستگیری ۲۶ نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این طرح بیش از ۹۰ کیلو از انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به دستگیری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: ۷۰ نفر از این افراد مرد و ۲۰ نفر زن بودند که پس از غربالگری تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از زمان برنامه ریزی تا اجرای این طرح ۳ ماه طول کشید، تصریح کرد: در این طرح ۳۰ مکان عرضه و استعمال موادمخدر با دستور دادستان شهرستان “فلاورجان” تخریب و ۲ منزل نیز که در آن استعمال و فروش مواد مخدر انجام می شد با حکم مقام قضائی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار این گونه طرح ها و برنامه های مقابله ای پلیس گفت: ماموران پلیس تمامی فعالیت های مجرمانه را به طور هوشمندانه رصد کرده و با مجرمان برابر قانون برخورد می کنند و اجازه نخواهند داد عده ای فرصت طلب با اقدامات شرارت آمیز خود امنیت و آرامش استانی که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و ۲۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس در آن آرمیده اند را به هم بریزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc