کد خبر : 48198
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 19:02

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

تایید یک نمونه مثبت کرونای انگلیسی درشهرستان فلاورجان

تایید یک نمونه مثبت کرونای انگلیسی درشهرستان فلاورجان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در اصفهان خبر داد و گفت: آزمایش اولیه ویروس جهش یافته انگلیسی یک پیرمرد ۷۶ ساله در فلاورجان و یک کودک ۹ ساله در شهر اصفهان مثبت است.

 

به گزارش نیوز فلاورجان آرش نجیمی اظهار کرد: براساس آزمایش های اولیه و نتیجه تست با استفاده از کیت های تشخیصی ویژه ای که در اختیار اصفهان قرار گرفته، نتیجه تست ابتلای این دو بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی، مثبت شد.

وی با بیان اینکه این دو بیمار به عنوان موارد کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شده اند، ولی تایید قطعی آن نیاز به آزمایش توالی دارد که در تهران انجام می شود، افزود: نمونه های این دو بیمار به تهران ارسال شده و به زودی نتیجه آن اعلام می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه یکی از دو بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی، پیرمرد ۷۶ ساله فلاورجانی است که در بیمارستان بستری شده است، گفت: مورد دوم یک کودک ۹ ساله در شهر اصفهان است که بیمار سرپایی بوده و در بیمارستان بستری نیست.

وی بار دیگر با تاکید براینکه تایید نهایی ابتلای این افراد به کرونای انگلیسی براساس نتایج آزمایش در تهران خواهد بود، گفت: ولی براساس آزمایشات اولیه ابتلای این دو نفر به کرونای انگلیسی تایید شده است.

نجیمی در خصوص شناسایی این دو بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی نیز گفت: با توجه به سیر بیماری و شدید بودن بیماری این دو بیمار، پزشکان به نوع ویروس آنها مشکوک شده اند و با تستی که انجام دادند مشخص شد به کرونای جهش یافته مبتلا شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: با شناسایی این دو بیمار ورود کرونای جهش یافته انگلیسی به اصفهان قطعی شد.

منبع :  ایسنا،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc