کد خبر : 48298
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 12:06

کلاهبرداری از مردم با تاسیس دفتر حقوقی و داوری در شهرستان فلاورجان

کلاهبرداری از مردم با تاسیس دفتر حقوقی و داوری  در شهرستان فلاورجان
_ فرمانده انتظامی "فلاورجان" از دستگیری فردی که با تاسیس دفتر حقوقی و داوری در این شهرستان از 10 نفر بالغ بر 25 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

_ فرمانده انتظامی “فلاورجان” از دستگیری فردی که با تاسیس دفتر حقوقی و داوری در این شهرستان از ۱۰ نفر بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ” ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی “فلاورجان” با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند، فردی غیر بومی با تاسیس دفتر حقوقی و داوری در این شهرستان افراد نا آگاه به قانون را فریب داده و از آنان کلاهبرداری می کند که نظر به اهمیت موضوع طی هماهنگی های لازم با مرجع قضائی نسبت به پلمب دفتر این فرد اقدام شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و کارهای علمی و پلیسی صورت گرفته توسط ماموران، ۱۰ نفر از شهروندانی که به این شیوه از آنان بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری شده بود، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از جمع آوری مدارک و مستندات مربوط به کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این مجرم خبر داد و گفت: با کارهای اطلاعاتی ویژه این متهم دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با هشدار به شهروندان درخصوص کلاهبرداری افراد شیاد از آنان عنوان داشت: به شهروندان توصیه می کنیم قبل از مراجعه به دفاتر حقوقی از اصالت و قانونی بودن فعالیت آنها مطمئن شده و همچنین با افراد آشنا به مسایل حقوقی مشورت بگیرند و در صورت مشکوک شدن به هرگونه موردی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با ماموران پلیس درمیان بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc