کد خبر : 486
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1393 - 22:41

موسوی لارگانی:از هیچ کس پول نگرفته ام

موسوی لارگانی:از هیچ کس پول نگرفته ام

به گزارش فالنا به نقل از مهام نیوز، سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره انتشار اسامی نمایندگانی که گفته شده است در دور قبلی از رحیمی پول گرفته اند گفت: چون یکی از این اسامی هم بنده بودم در جریان این خبر هستم .   وی افزود: اولین حضور من

به گزارش فالنا به نقل از مهام نیوز، سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره انتشار اسامی نمایندگانی که گفته شده است در دور قبلی از رحیمی پول گرفته اند گفت: چون یکی از این اسامی هم بنده بودم در جریان این خبر هستم .

 

وی افزود: اولین حضور من در عرصه انتخابات در مجلس هشتم بود . تا به آن روز برای هیچ انتخاباتی کاندید نشده بودم . پیش از این من یک معلم و روضه خوان امام حسین بودم . در آن زمان در استان اصفهان در بین ۱۳ نفر من نفر دوازدهم بودم و رقیب کسی به حساب نمی آمدم . 
 

وی افزود: این پولی هم که امروز بحثش هست به اعضا جبهه متحد پرداخت شده است. حضور من در انتخابات به صورت مستقل و بدون حمایت بود . این موضوع را می توانم با بروشور های انتخاباتیم در آن زمان اثبات کنم . 
 

موسوی لارگانی با اشاره به نحوه پرداخت پول گفت : موضوع مهم این است که این پول باید بر یک اساسی پرداخت شده باشد، یا به حساب من واریز شده باشد. باید مدارکی این ادعا را اثبات کند . این پول از راه هوا که نیامده است، در صورتی که مستنداتی برای ادعایشان دارند ارائه کنند و من همین باقی مانده مجلس نهم را هم نخواهم ماند . 
 

عضو کمیسیون اقتصادی افزود : عده ای قصد تخریب نمایندگان را دارند. این موضوع را باید قوه قضاییه ای رسیدگی کند . قوه قضاییه موظف است به موضوع انتشار اخبار در فضای مجازی رسیدگی کند تا با آبروی افراد بازی نکنند . آبرو مسلمان احترام دارد. 
 

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: بازی با حیثیت و آبرو افراد دور از شخصیت مسلمان است. من زمانی که به مجلس آمدم نه رحیمی و نه هیچ فرد دیگری را نمی شناختم و در حال حاضر بر چه اساسی تهمت می زنند . به دنبال تخریب چهره نماینده ها و ایجاد یک مجلس ششم دیگر هستند تا مجلس را در برابر رهبر قراردهند و ریشه نمایندگان را بزنند . من به آقای لاریجانی رئیس مجلس هم گفته ام که باید از حیثیت و آبروی نمایندگان دفاع کند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc