کد خبر : 48713
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 8:31

وزیر نیرو در جمع کشاورزان شهرستان‌های غرب اصفهان:

عدالت در توزیع آب، حتما مدنظر قرار خواهد گرفت

عدالت در توزیع آب، حتما مدنظر قرار خواهد گرفت
وزیر نیرو گفت: کشاورز نگاهش به آسمان و فضل الهی است، اما نمی‌تواند بی‌عدالتی را تحمل کند، به همین خاطر عدالت در توزیع آب را حتما مدنظر قرار خواهیم داد.

به‌ گزارش نیوز فلاورجان “علی‌اکبر محرابیان” در ادامه سفر به استان اصفهان، عصر امروز در جمع کشاورزان شهرستان‌های غرب استان اصفهان در قهدریجان با اشاره به بازدید امروز خود از نقاط مختلف استان اصفهان، اظهار کرد: ان‌شاءالله در پایان این سفر تصمیماتی بگیریم تا بتوانیم دل مردم اصفهان را شاد کنیم‌.
وی گفت: با محرومیت آشنا هستم و معتقدم تکلیفی جز خدمت به مردم ندارم، چراکه ما برای خود شأنی جز خدمت گذاری به مردم قائل نیستیم.
وی خطاب به کشاورزان گفت: شما با دسترنج خود و کشاورزی، کشور را سربلند نگه داشته اید و خود را به رنج انداخته اید تا کشور سربلند باشد. بر دست پینه بسته شما بوسه می‌زنم که شما نزد خدا و مردم سربلند هستید.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه نیاز است تغییراتی در سیاست‌ها اتفاق افتاد و عدالت به خوبی رعایت شود، تصریح کرد: اگر آب داریم باید با عدالت توزیع شود و اگر کم آبی هست هم باید با عدالت باشد، چراکه مردم ما از بی‌عدالتی رنج می‌برند.
وی خاطرنشان کرد: کشاورز نگاهش به آسمان و فضل الهی است، اما نمی‌تواند بی‌عدالتی را تحمل کند، به همین خاطر عدالت در توزیع آب را حتما مدنظر قرار خواهیم داد.
محرابیان با اشاره اشاره اینکه بیش از دو ماه است بر سر کار آمده‌ایم، یادآور شد: سال زراعی قبل را درحالی پشت سر گذاشتیم که بی‌سابقه‌ترین خشکسالی در طول ۵۲ سال گذشته را داشتیم، از طرف دیگر منابع آب در کشور به گونه‌ای مدیریت شده که آبی در اختیار نداریم تا به گونه ای دیگر تصمیم بگیریم و شما را خوشحال کنیم.
وی به پیش‌بینی پاییز خشک و بدون بارش امسال اشاره و اظهار کرد: برخلاف پیش بینی‌ها، بارش‌ها در اقصی نقاط کشور خوب بوده و بسیار امیدوارم در زمستان بارش‌های خوبی داشته باشیم.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی در بالادست باید فعال شود، گفت: با فعال شدن این پروژه‌ها بیشتر می‌توانیم آب را مدیریت کنیم و ان‌شاءالله تصمیماتی در این زمینه خواهیم گرفت.
وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد سطح تصمیم گیری‌های کلان استان را افزایش دهیم، تصریح کرد: امروز تصمیم گرفتیم یکی از معاونان را به عنوان معین انتخاب کنیم تا به صورت هفتگی گزارشی از وضعیت آب استان بدهد و بر روی توزیع آب نظارت داشته باشد تا بدانیم عدالت حتما رعایت می‌شود.
محرابیان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است، افزود: رئیس جمهور مرا مامور به این سفر کرد تا تصمیماتی بگیرم که از سطح وزارت بالاتر است. دولت کشاورزان را تنها نمی‌گذارد و حتما شما را پشتیبانی خواهیم کرد و امیدوارم در زمان معقول و کوتاه تصمیماتی بگیریم که لبخند شادی بر لب کشاورزان این مرز و بوم بنشیند.
وزیر نیرو در خاتمه با بیان اینکه امروز در دیار سرداران بزرگ دفاع مقدس هستیم، گفت: بار دیگر با شهدا عهد می‌بندیم در محضر شهدا تصمیماتی بگیریم تا عدالت به حوزه آب برگردد و بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc