کد خبر : 48725
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 16:10

درخشش بسیج اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان در جشنواره کشوری مالک اشتر

درخشش بسیج اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان در جشنواره کشوری مالک اشتر
بسیج اصناف و بازاریان فلاورجان رتبه نخست جشنواره کشوری مالک اشتر را کسب کرد

به گزارش نیوز فلاورجان حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان ناحیه شهرستان فلاورجان رتبه نخست استانی و کشوری را در جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان ضمن تبریک و تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاه ،شورای حوزه،اتاق اصناف و اتحادیه های تحت پوشش اظهار کرد: نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده است .

وی افزود: اصناف و بازاریان از مهمترین اقشار جامعه هستند که در تمام ماموریت های خطیر نظام نقش آفرین بوده اند ولی متاسفانه در سالهای گذشته کمتر به این قشر توجه گردیده است،اما این باعث نگردید که این جامعه بزرگ از ارزش های خود غافل شود.
الحمدالله این نقش آفرینی مثبت از طرف جامعه اصناف و بازاریان شهرستان فلاورجان بیشتر از گذشته در حال رخ نمایی است
جواد کاظم زاده در ادامه گفت: حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان این شهرستان همچون سال گذشته و برای دومین سال متوالی رتبه نخست استانی و همچنین برای اولین بار رتبه اول برترین حوزه اصناف کشوررا در جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب نمود .

وی در پایان تشریح کرد : موفقیت در جشنواره مذکور را مدیون تلاش‌ و پشتکار بسیجیان و اصناف و بازاریان جان بر کف هستیم که بدون چشم داشت همواره ما را یاری نمودند،و ان شا الله در آینده بتوانیم ادامه دهنده این افتخارات برای شهرستان باشیم.

 

 

به گزارش نیوز فلاورجان ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس این سازمان، حجت‌الاسلام تویسرکامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و جمعی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان بسیج از سراسر کشور در تهران برگزار شد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc