کد خبر : 48824
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 23:04

پیچیدن عطر شهدا در شهرستان فلاورجان با ورود کاروان «اهالی بهشت»

پیچیدن عطر شهدا در شهرستان فلاورجان با ورود کاروان «اهالی بهشت»
با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان فلاورجان در تشییع کاروان شهدای گمنام بار دیگر شمیم و عطر شهادت سراسر این شهر را فراگرفت.

به گزارش نیوز فلاورجان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و همینطور دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی،حامل پیکر‌های مطهر شهید گمنام  و شهدا ی  شناسایی‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم شهیدپرور  شهرستان فلاورجان  تشییع شدند.

کاروان اهالی بهشت با نام کاروان شهیدان  حاج حسین خرازی با عبور از  جلال آباد ،شهر زازران ،شهر قهدریجان   وعبور از روستاهای جوجیل و دشتچی به شهرفلاورجان رسید مردم شهرفلاورجان نیز   استقبال شکوهمندانه‌ای از پیکر شهدای گمنام داشتند و هیئت‌های عزاداری این شهر حماسه‌ای پرشوری را رقم زدند.

کاروان «شهید کاظمی» نیز حال و هوای عجیبی در میان مردم حاکم کرد بود  و حال و هوای عجیبی در میان مردم حاکم است و شاهد استقبال پرشوری از سوی مردم   شهر ابریشم و محله افجد ،شهر بهاران و شهر پیربکران و روستای سهروفیروزان علی رغم سردی هوا   بودیم .

تشییع کاروان «اهالی بهشت» در شهرستان فلاورجان تلنگری شد   تا یادآوری و تاکید اینکه هرآنچه  از رشد بخش های مختلف جامعه دیده می شود،  مرهون رشادت ها و ایثار این شهیدان گرانقدر است.
امروز شهر ستان شهدای خط شکن فلاورجان  در مقابل عظمت و بزرگی رشادتی که ۱۴۰۰ شهید والا مقام  و همه ی شهیدان برای پاسداشت کیان وطن به خرج دادند، سر تعظیم فرود آورد.

همکاری خادم یاران رضوی در برگزاری باشکوه مراسم  تشییع


کانون خادم یاران رضوی نیز در شهرستان فلاورجان  با همکاری هیئت‌های عزاداری با برگزاری ایستگاههای صلواتی و موکب های عزاداری دهه فاطمیه  استقبال شکوهمندانه‌ای از پیکر شهدای گمنام داشتند و  حماسه‌ای پرشوری را رقم زدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc