کد خبر : 48873
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 - 18:02

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:

دستگیری ۸۰ سارق در طرح ذوالفقار ۹ پلیس “فلاورجان”

دستگیری ۸۰ سارق در طرح ذوالفقار ۹ پلیس “فلاورجان”
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ازدستگیری80 سارق، 53 نفر از محکومان غایب مراجع قضائی و 104 نفر ازمعتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر با اجرای طرح " ذوالفقار 9 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ ستاد ایرج کاکاوند بیان داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف دستگیری سارقان، محکومان فراری و توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر، طرح “ذوالفقار ۹” طراحی و با استفاده از ظرفیت و توان ماموران کلانتری ها، نیروهای یگان امداد و پلیس های تخصصی در سطح شهرستان فلاورجان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که به مدت ۴۸ ساعت انجام شد ۸۰ سارق، ۵۳ نفر از محکومان غایب و تحت تعقیب مراجع قضایی دستگیر و ۱۶۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان همچنین از دستگیری ۱۰۴ نفر معتاد و خُرده فروش مواد مخدر در طرح مذکور خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان ۷کیلو و ۸۷۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ کاکاوند، دستگیری ۲ نفر از اراذل واوباش، کشف ۷ قبضه سلاح غیر مجاز و توقیف ۸۶ دستگاه خودرو وموتورسکلت متخلف را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و خاطر نشان کرد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در راستای پاسخگویی به مطالبات عمومی همچنان تداوم خواهد داشت و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به افراد هنجار شکن را نخواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc