کد خبر : 48998
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 - 16:28

دیدار با خانواده شهدا در آغاز اولین روز کاری فرماندار

دیدار با خانواده شهدا در آغاز اولین روز کاری فرماندار
سرپرست فرمانداری فلاورجان اولین روز کاری خود را با ادای احترام و و دیدار با خانواده شهدا آغاز کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان مهدی معینی سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان  در اولین ساعات روز کاری خود با حضور در منزل  شهدا،از مقام شامخ شهیدان و خانواده های معزز آن ها تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

در این برنامه که با همراهی اعضای مسئولین شهرستان  برگزار شد، معینی ضمن تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای گرانقدر از صبر و ایثار مادران، پدران و خانواده معظم شهدا تقدیر نمود. در دیدار با خانواده شهید محسن صفری از شهدای مدافع امنیت، پدر بزرگوار این شهید از روحیه انقلابی و جهادی فرماندار جدید شهرستان ابراز خرسندی کرد و برای ایشان از درگاه خداوند متعال دعای خیر، عزت و سلامتی در مسیر خدمت به مردم مسئلت نمود.

مهدی معینی در ادامه همزمان با نماز مغرب و عشاء در  جمع نمازگزاران مسجد حجتیه فلاورجان حضور یافت و با آنها از نزدیک گفتگو کرد.  وی در ادامه  در دیداری صمیمانه با مسئولان و کارکنان بیمارستان ها ی شهرستان  فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت و از بخش‌های این بیمارستان‌ها بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری در ساعات پایانی شب و انتهای اولین روز کاری خود به دعوت امام جمعه فلاورجان در جلسه هیئت امنای ساخت حسینیه امام حسن مجتبی(ع) در کربلا شرکت نمود و این حرکت مردمی را که با محوریت ائمه جمعه و جماعت در جهت رفاه حال زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حال انجام است ارزشمند دانست و قول مساعدت و همکاری در این امر خیر را داد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc