کد خبر : 51725
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 22:06

سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی گفت:

دهیاران در توسعه کارآفرینی در روستاها نقش اساسی ایفا کنند.

دهیاران در توسعه کارآفرینی در روستاها نقش اساسی ایفا کنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان:دهیاران به عنوان نمایندگان نظام جمهوری اسلامی نیز باید به صورت ویژه و مستمر طرح های فرهنگی و اجتماعی را در روستاها اجرا کنند.

به گزارش نیوز فلاورجان بعداز ظهر امروز ۲۹ مهرماه، گردهمایی دهیاران شهرستان فلاورجان با حضور مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نادری در مورد عملکرد دهیاران گفت: اجرای پروژه‌ها و طرح‌های‌ متعدد عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعیِ خلاقانه با بهره‌گیری از مشارکت مردم، کمک به حفظ محیط‌ زیست و منابع طبیعی، کمک به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق روستایی، تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های وسیع و ارزشمند دهیاران در خدمت‌رسانی به مردم نجیب روستایی میباشد.

فرماندار فلاورجان تصریح کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان نهادهای مردمی و محلی که مدیریت روستاها را برعهده دارند, می توانند با سیاست گذاری, مدیریت و اجرای برنامه های مختلف آموزشی, توسعه زیرساخت های لازم, کمک به جذب منابع مالی و اموری از این دست, در توسعه کارآفرینی در روستاها نقش اساسی ایفا کنند و زمینه را برای توسعه کارآفرینی روستایی فراهم آورند.

مهدی نادری در این گردهمایی بیان داشت: دولت سیزدهم به صورت ویژه مسائل فرهنگی و اجتماعی را دنبال میکند و دهیاران به عنوان نمایندگان نظام جمهوری اسلامی نیز باید به صورت ویژه و مستمر طرح های فرهنگی و اجتماعی را در روستاها اجرا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc