کد خبر : 49309
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 10:27

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد :

کشف موتور سیکلت قاچاق ۵ میلیارد ریالی در فلاورجان

کشف موتور سیکلت قاچاق  ۵ میلیارد ریالی در فلاورجان
فرمانده انتظامي شهرستان "فلاورجان" از کشف يک دستگاه موتورسيکلت سنگين قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “مرتضی هادیان” بیان داشت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرقانونی و قاچاق در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با انجام اقدامات هوشمندانه طی هماهنگی با مقام قضائی در محل حاضر شده و در بازرسی به عمل آمده یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه موتورسیکلت سنگین کشف شده فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی بود، تصریح کرد: ارزش موتورسیکلت کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی وی به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: قاچاق ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند، در این راستا پلیس همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc