کد خبر : 49345
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 11:30

جلسه هم اندیشی جهاد دانشگاهی و پیشرانهای شهرستان فلاورجان

جلسه هم اندیشی جهاد دانشگاهی و پیشرانهای شهرستان فلاورجان
جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای فاز سوم طرح توسعه مشاغل خانگی در استان اصفهان ، روز سه شنبه 28 در سالن اجتماعات اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان برگزار شد.

به گزارش نیوز فلاورجان در راستای اجرای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اصفهان ، روز سه شنبه ۲۸ تیرماه ماه ، با حضور مدیراداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کارشناسان این اداره و تعدادی از پیشران های شهرستان فلاورجان، جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای فاز سوم طرح در سالن اجتماعات اداره کار این شهرستان فلاورجان برگزار شد.

در این جلسه، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، توضیحاتی در خصوص فازهای اجرایی طرح و برنامه های صورت گرفته ارائه نمود.گفتنی است در این هم اندیشی علاوه بر بازبینی فعالیت های پیشرانها ، راهکارهای همکاری مشترک با این افراد در زمینه روش های فروش محصولات تولیدی و فرایند اتصال به بازار بصورت فیزیکی و مجازی، تشکیل شرکت های تعاونی تامین نیاز مشاغل خانگی، ثبت برند و… بررسی شد.

پیشرانهای حاضر در این جلسه علاوه بر طرح مشکلات موجود در سطح شهرستان در زمینه بازاریابی و افزایش فروش محصولات از طریق ایجاد بازارچه یا نمایشگاه ثابت در حوزه صنایع دستی، افزایش قیمت مواد اولیه و دستمزد نیروها، بررسی امکان صادرات محصولات تولیدی، ارائه تسهیلات به پیشرانها و… به بیان ظرفیت های مجموعه خود در همکاری با جهاد دانشگاهی در این طرح پرداختند . گفتنی است رشته های خیاطی و تولید پوشاک، بافت فرش و محصولات مرتبط ، صنایع دستی و همچنین صنایع تبدیلی و فراوری محصولات کشاورزی تولیدی از جمله رشته‌های شغلی پیش بینی شده طرح توسعه مشاغل خانگی است که بیشترین متقاضی ثبت نام کننده در سامانه در شهرستان فلاورجان را به خود اختصاص داده و افراد با کسب اموزش های حرفه ای مرتبط در این حوزه، می‌توانند متقاضیان موفقی در این رشته‌ها باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc