کد خبر : 500
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 21:30

مشاور فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان شهرستان فلاورجان

مشاور فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان شهرستان  فلاورجان

مشاور فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان فلاورجانی با بیان اینکه غرب برای به زمین زدن انقلاب اسلامی از هر اهرمی استفاده کرده است، گفت: تأسیس ارتش‌های قلابی اسلامی، راهی جدید برای ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی است. به گزارش فالنا ، سردار خسرو عروج  در نشست بصیرتی سپاه ناحیه فلاورجان در جمع بسیجیان این ناحیه،

مشاور فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان فلاورجانی با بیان اینکه غرب برای به زمین زدن انقلاب اسلامی از هر اهرمی استفاده کرده است، گفت: تأسیس ارتش‌های قلابی اسلامی، راهی جدید برای ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی است.

به گزارش فالنا ، سردار خسرو عروج  در نشست بصیرتی سپاه ناحیه فلاورجان در جمع بسیجیان این ناحیه، با بیان این مطلب اظهار کرد: غربی‌ها خود به این مطلب اذعان کرده‌اند که ما از هر راهی برای برچیدن انقلاب اسلامی بهره بردیم اما نتوانستیم آن را از ریشه در بیاوریم.

وی افزود: آنان معتقدند که در جنگ علمی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی فقط توانسته‌اند ضرباتی به انقلاب وارد سازند لذا برای مقابله با ملت مسلمان ایران امت‌ها و ارتش‌های شبه اسلامی داعش را تأسیس کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: آنان می‌خواهند به مردم جهان بگویند انقلاب اسلامی همان اسلامی داعشی است که به راحتی سر می‌برد و خون‌ریزی می‌کند تا بدین طریق انقلاب را ریشه‌کن کنند.

وی اضافه کرد: دشمن به خوبی می‌داند که انقلاب ما مکتبی و عقیدتی است و هر کدام از افراد این جامعه انقلابی می‌داند از چه انقلابی دفاع می‌کند.

عروج متذکر شد: مردم ایران اسلامی به عالم دنیوی نگاهی جزئی دارند و با اعتقاد به عالم دیگر، چه مرده و چه زنده، پیروز میدان هستند، این مطلب گفته‌های غربی‌هاست چراکه آنان برای ضربه زدن به ما، ما را بهتر از خودمان می‌شناسند.

وی عنوان کرد: آنان با تشکیل ارتش‌های قلابی اسلامی که هم نماز بخوانند و هم قرآن بخوانند به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان افزود: غرب به خوبی می‌داند که ملت ایران به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌اند به همین خاطر ترکیب جنگ تحمیلی همچون روز عاشوراست و از پیر تا جوان در آن دیده می‌شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc