کد خبر : 50134
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 13:08

کشف ۲۲۶کیسه آرد و ۷۸۰بطری روغن خوراکی احتکاری در فلاورجان

کشف ۲۲۶کیسه آرد و  ۷۸۰بطری روغن  خوراکی احتکاری در فلاورجان
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف اقلام مایحتاج عمومی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که در یک منزل مسکونی احتکار شده بودند، در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان_فلاورجان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و برخورد با مخلان اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار آرد و روغن خوراکی در یکی از منازل مسکونی شهرستان مطلع و موضوع را دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضایی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به محل اعزام و در حضور مالک از این منزل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۲۶ کیسه آرد ۴۰ کیلویی و تعداد۷۸۰ بطری روغن خوراکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته احتکار بودن کالاهای مذکور برای کارشناسان محرز شد، گفت: ارزش این اقلام برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است که در این خصوص اقلام احتکاری توقیف و متهم برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc