کد خبر : 51330
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 9:44

دلجویی تلفنی وزیر آموزش و پرورش از دختر روشندل فلاورجانی

دلجویی تلفنی وزیر آموزش و پرورش از دختر روشندل فلاورجانی
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم دلجویی از دانش‌آموز روشندل فلاورجانی، ضمن اعلام ناراحتی مجموعه آموزش و پرورش از اتفاق رخ داده، از حل مشکل این دانش‌آموز خبر داد. وزیر آموزش و پرورش نیز در تماس تلفنی با وی، از حل مشکل او با استفاده از اختیارات ویژه خود خبرداد

به گزارش نیوز فلاورجان، در پی انتشار خبری مبنی بر ایجاد مشکل برای دانش‌آموز روشندل فلاورجانی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، با این دانش‌آموز و والدینش دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

ابراهیمی در این جلسه با تبریک میلاد امام هادی (ع) و عید بزرگ غدیر اظهار داشت: دخترها برای خانواده بسیار دوست‌داشتنی هستند و در روایات نیز از آن‌ها به عنوان رحمت تعبیر شده است و تأکید شده که مورد توجه ویژه قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، با بیان این نکته که خداوند، هنگامی که نعمتی را از انسان می‌گیرد نعمت‌های دیگری به او می‌بخشد، مریم را دختری مستعد خواند و عنوان داشت: مریم دختری هنرمند است و در ابعاد مختلف دارای استعداد است که این به دلیل تربیت خوب پدر و مادرش و تلاش‌ها خود او است.

وی افزود: اتفاق رخ داده، برای دانش‌آموزان عادی نیز ناپسند است و این اتفاق، وقتی برای دانش‌آموزی رخ می‌دهد که ما به دنبال تسهیل‌گری برای یادگیری او هستیم اتفاق می‌افتد، بسیار بدتر است و پیگیر هستیم که این مشکل را حل کنیم.

تجلیل
ابراهیمی اذعان کرد: هرچند این اتفاق، عمداً به وقوع نپیوسته است، اما با فرد خاطی برخورد قانونی صورت گرفت تا از این پس شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان سلام ویژه وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: مریم می‌تواند در زندگی بسیار موفق باشد و ما نیز در صددیم تا با برطرف کردن موانع موجود، بهترین شرایط را برای ادامه تحصیل او رقم بزنیم.

در بخش دیگری از این جلسه، پدر مریم ضمن تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان به سبب این دلجویی بیان کرد: انتشار این ویدیو، تنها از روی احساس پدرانه بوده است و به معنی مشکل داشتن با آموزش و پرورش نیست، چرا که کار من زیباسازی مدارس بوده است و افتخار می‌کنم که سال‌ها در مدارس غیردولتی به عنوان مربی خط و نقاشی فعالیت کرده‌ام.

گفتنی است رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز در تماس تلفنی با این دانش‌آموز فلاورجانی، از او دلجویی کرد و قول داد که با استفاده از اختیارات خود، مشکل پیش آمده برای او را حل کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc