کد خبر : 51346
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 9:37

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:

کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک آماده فروش

کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک آماده فروش
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف بیش از ۱۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با خرید و فروش مواد افیونی و دستگیری سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات دقیق پلیسی از فعالیت فردی در زمینه فروش مواد افیونی در پوشش خرید و فروش زغال در باغ و دامداری خود در یکی از محلات شهرستان مطلع شدند و دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با رصد و کنترل نامحسوس فعالیت‌های متهم، محل اختفای وی را شناسایی و او را قبل از هرگونه واکنش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۱۳ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر آماده فروش از نوع تریاک از مخفیگاه متهم خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قاطعانه با عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر که موجب آلوده کردن جوانان و فروپاشی خانواده‌ها در جامعه می‌شوند، برخورد می‌کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc