کد خبر : 51500
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 13:13

ناوگان حمل و نقل شهرستان جانی دوباره میگیرد.

ناوگان حمل و نقل شهرستان جانی دوباره میگیرد.

به گزارش نیوز فلاورجان پس از سالها که ناوگان اتوبوس رانی و حمل و نقل جمعی شهرستان فرسوده شده و مشکلاتی را برای تردد مسافرین ایجاد کرده بود، اینک تعداد هشت دستگاه اتوبوس شهری و سه دستگاه ون سواری با پیگیری های دکتر معینی فرماندار فلاورجان و با همکاری شهرداران شهرستان به این سازمان اضافه

به گزارش نیوز فلاورجان پس از سالها که ناوگان اتوبوس رانی و حمل و نقل جمعی شهرستان فرسوده شده و مشکلاتی را برای تردد مسافرین ایجاد کرده بود، اینک تعداد هشت دستگاه اتوبوس شهری و سه دستگاه ون سواری با پیگیری های دکتر معینی فرماندار فلاورجان و با همکاری شهرداران شهرستان به این سازمان اضافه خواهد شد.

دکتر معینی گفت: خرید و اضافه شدن این اتوبوس‌ها و ون های سواری یکی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم دکتر آیت الله رئیسی در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان شهدای خط شکن می باشد.

فرماندار فلاورجان تصریح کرد: تعدادی دیگر اتوبوس و ون نیز خریداری شده که در اولین فرصت به این سازمان اضافه خواهد شد و در مجموع دوازده دستگاه اتوبوس و هشت خودرو ون سواری به ناوگان حمل نقل جمعی شهرستان تخصیص داده می شود.
وی در ادامه افزود: اتوبوس ها پس از تحویل ابتدا به مرز مهران جهت خدمات دهی بیشتر به زوار امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین فرستاده میشوند و سپس وارد شهرستان میشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc