کد خبر : 51553
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 10:00

دستگیری قاتل فراری پس از ۳ سال در فلاورجان

دستگیری قاتل فراری پس از ۳ سال در فلاورجان
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری قاتل پس از سه سال فرار خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان قاتل جوان اصفهانی پس از ۳ سال فرار در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان دستگیر گردید.

سرهنگ هادیان فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در تشریح این خبر افزود. در مهر ماه سال ۱۳۹۹ در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد شهروندی در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد جوانی ۲۸ ساله در یک نزاع و درگیری بر اثر دو ضربه سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل نیز قبل از حضور ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شده است.

وی افزود:پس از انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی، کارآگاهان پلیس مطلع شدند عامل این قتل بعد از ۳ سال زندگی مخفیانه در کشور ترکیه پس از ورود به کشور در یکی از شهرستانهای استان مخفی شده است.

وی در ادامه گفت: در نهایت مخفیگاه قاتل در شهرستان مبارکه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان افزود : قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را درگیری و اختلاف با مقتول دانست. در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc