کد خبر : 51556
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 7:29

برگزاری جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در شهرداری فلاورجان

برگزاری جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در شهرداری فلاورجان
شهردار فلاورجان:عملیاتی شدن مصوبات جلسات بایستی در اولویت قرار گیرد که نیازمند همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه می باشد.

 

به گزارش نیوز فلاورجان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با حضور مهندس عزیزی شهردار، دکتر شیرزادی رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس القاصی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس کیانی عضو شورای اسلامی، آقای امینی مسئول حراست شهرداری، مهندس حجت اله رضایی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری، آقای افشاری مسئول اجرائیات و رفع تخلفات شهری شهرداری، مهندس فارسی نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مهندس میری نماینده اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان، سرکار خانم مهندس قاسمی نماینده اداره جهاد کشاورزی شهرستان فلاورجان در سالن جلسات شهرداری فلاورجان برگزار گردید .

در ابتدای جلسه مهندس عزیزی ضمن عرض خوشامدگویی و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در سخنانی در خصوص وظایف این کمیسیون مطالبی را بیان و اظهار داشت : جلوگیری از ایجاد و تأسیس کلیه اماکن که به نحوی از انحاء موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست از وظایف مصرح شهرداری است.

شهردار فلاورجان در ادامه افزود با توجه به بافت و موقعیت شهر فلاورجان تعدادی از صنوف مزاحم، مراکز خرید ضایعات و همچنین پسماند خشک در جوار شهر وجود دارد که موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان و نازیبایی بصری می گردد که می بایستی این مشکلات مرتفع گردد.

مهندس عزیزی همچنین در سخنانی بیان داشت: عملیاتی شدن مصوبات جلسات بایستی در اولویت قرار گیرد که نیازمند همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه می باشد.

در ادامه حاضرین در خصوص موضوعات مطرح شده مطالبی را بیان و مقرر شد ساماندهی مشاغل مزاحم شهری مطرح در بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری ها و موضوعات کمیسیون با جدیت دنبال شود و بر اساس مطالعه، بررسی های دقیق، بازدیدهای میدانی و اولویت بندی تصمیمات جلسه در نشست بعدی کمیسیون جهت اعمال طرح شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc