کد خبر : 51684
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 19:03

جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر در فلاورجان

جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر در فلاورجان
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از جمع آوری 30 معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح جمع آوری معتادان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: از آن جایی که یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان می باشد، طرح دستگیری و جمع آوری معتادان و پاکسازی نقاط آلوده از وجود افراد پرخطدر دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح ۳۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان جمع آوری و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جهت سیر مراحل درمان به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc