کد خبر : 51697
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 10:28

بازید از مجتمع سنگ آهک پیربکران

بازید از مجتمع سنگ آهک پیربکران
سرپرست فرمانداری فلاورجان مجتمع تولیدی، صنعتی سنگ آهک پیربکران بازدید کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان ، بعد از ظهر دیروز ۱۶ مهرماه، مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان بهمراه مهندس موسوی معاونت عمرانی فرمانداری و رئیس اداره راه و شهر سازی از کارخانه تولیدی، صنعتی سنگ آهک پیربکران بازدید کردند.

مهندس ضمن این بازدید گفت: این مجتمع با وجود پتانسیل بالای تولید و اشتغال خواستار حفظ پرسنل کارخانه و استخدام نیروهای بومی شهرستان را شد.

وی در ادامه با اشاره به همکاری این مجتمع بیان کرد: دولت همواره پشتیبان و حامی صنعت و تولیدکنندگان بوده و در زمینه رفع موانع تولیدکنندگان به صورت جدی پیگیر میباشد.

به گزارش نیوز فلاورجان مجتمع معدنی سنگ آهک پیربکران از سال ۱۳۴۶ در شهر پیربکران، شهرستان فلاورجان با انجام عملیات اکتشاف، بهره برداری از این معدن، فعالیت خود را آغاز نمود. از مصارف عمده و مهم سنگ آهک بعنوان کمک ذوب در کارخانه ذوب آهن اصفهان و صنایع سیمان، ساختمانی و راهسازی است.
ظرفیت اسمی تولید این مجتمع ۲ میلیون تن سنگ آهک دانه بندی است که با توجه به نیاز بازار( کارخانه های فولاد) میزان تولید سالیانه برنامه ریزی می شود. میزان ذخیره باقیمانده این معدن ۶۰ میلیون تن است که پس از استخراج، خردایش و دانه بندی در کارخانه سنگ شکن، از طریق راه آهن و حمل و نقل جاده ای به کارخانه های مصرف کننده ارسال می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc