کد خبر : 51842
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 14:05

آیین تجلیل از کتابداران شهرستان فلاورجان در قهدریجان برگزار شد

آیین تجلیل از کتابداران شهرستان فلاورجان در قهدریجان برگزار شد
آیین بزرگداشت و تقدیر از کتابداران شهرستان فلاورجان به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی، با مسولین و فعالان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان در قهدریجان برگزار شد.

به گزارش نیوز فلاورجان آیین تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و فعالان عرصه کتابخوانی شهرستان فلاورجان با حضور جمعی از مسئولان و میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان فلاورجان  در سالن فرهنگی گلزار شهدای قهدریجان برگزار شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد :هفته کتاب و کتابخوانی بهانه‌ای برای صحبت درباره کتاب است که ممکن است در روزمرگی‌های ما فراموش شود.

وی ادامه داد: ۱۲ کتابخانه نهادی،عمومی با ظرفیت ۱۳۰ هزار جلد کتاب در شهرهای شهرستان فعال است.این کتابخانه‌ها بیش از ۸ هزار عضو فعال و  با حضور ۲۴کتابدار در سطح کتابخانه‌ها اداره میشود .

 وی در  ادامه افزود  :در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از آثار شش  نویسنده این شهرستان که در یکسال گذشته به چاپ رسیده است در   این مراسم تجلیل و رونمایی شد 

به گزارش نیوز فلاورجان این آثار  عبارتند از :کتاب سمفونی ناموزون باد اثر بیژن سلیمانی ، کتاب معشوق جان وکتاب سه روش و دو مبحث در یک کتاب  اثر فراست عسگری و فاطمه اسحاقی حسن آبادی  ، کتاب آتوسا، آروشا، آزیتا اثر ملینا مهرابی کافشانی ، کتاب گلبرگ دانش ،فارسی اول دبستان  اثر پروین هادیان  ، کتاب فلک زده  اثر عباسعلی صافی قهدریجانی  ، کتاب دو بیتی های آریا به قلم غلامرضا خسروی 

 

در حاشیه این مراسم نیز کارگاه خوشنویسی با حضور اساتید برجسته انجمن خوشنویسی شهرستان فلاورجان برگزار شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc